Additionally, paste this code immediately after the opening tag: De stuurtas is dood, leve de handlebar bag :) - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

De stuurtas is dood, leve de handlebar bag :)

Fedor als je twijfelt of Ortlieb dit aa kan kijk dan ook even bij Arkel stuurtassen (wel wachten met bestellen tot de Halloween of Black Friday discount). Deze heeft een metalen bevestiging en is daardoor misschien steviger als die van Ortlieb. Ik heb in de L mijn panny 2500 de nodige weken gehad, en daarvoor mijn Olympus met 2 lenzen, en dit gaat prima - heb geen problemen met de camera gehad. Heb wel de camera in een softwrap zitten in de tas omdat dit lichter is dan een inzet en ook in een rugzak bescherming bied.

Je bent welkom om hem in het echt te zien mocht je dat willen - wel even geduld hebben tot de herfstvakantie aangezien hij nu bij Beagle bikes ligt.
Goed idee, speelt ook al een tijdje in mijn hoofd! De Vaude trassen heb ik trouwens ook, ben er erg tevreden over.
Inge1 schreef:
vr 04 okt, 2019 16:58
...
/offtopic:
Inge, als ik op je blog klik, krijg ik dit soort reclames te zien. Is dat niet wat zonde van je reisverhalen?

Edit: maar even weggehaald om niet teveel te vervuilen.
willem.m schreef:
vr 04 okt, 2019 21:10
Inge1 schreef:
vr 04 okt, 2019 16:58
...
/offtopic:
Inge, als ik op je blog klik, krijg ik dit soort reclames te zien. Is dat niet wat zonde van je reisverhalen?
Willem, wat jij nodig hebt is een adblocker, en Inge misschien een andere reclameprovider, ik weet het, voor niets gaat de zon op maar zonder reclame is het internet een stuk rustiger. En de sites die je wel een goed hart toedraagt kun je altijd nog white-listen.
_Peter_ schreef:
vr 04 okt, 2019 22:46
Willem, wat jij nodig hebt is een adblocker, en Inge misschien een andere reclameprovider, ik weet het, voor niets gaat de zon op maar zonder reclame is het internet een stuk rustiger. En de sites die je wel een goed hart toedraagt kun je altijd nog white-listen.
Zojuist geinstalleerd. Een stuk beter nu! Heb al vele jaren een Adblocker op de laptop als plugin. Maar is idd ook op de mobiel handig voor sites met veel reclame.

Zo, nu weer terug naar stuurtassen. Had ik al gemeld dat je ook voor een hand- en op maat gemaakte stuurtas uit Den Bosch kunt gaan? :D
Willem - off topic. Dat is vreemd want die krijg ik niet te zien. Ook niet als ik de link van het forum gebruik. Ook even via de telefoon geprobeerd en ook dan zie ik die minder fijne advertenties niet.

Peter - suggesties hoe dat voor elkaar te krijgen een eventuele andere reclame provider. Is dat niet iets wat via wordpress loopt?
/nogsteedsofftopic:
Inge1 schreef:
za 05 okt, 2019 08:16
Willem - off topic. Dat is vreemd want die krijg ik niet te zien. Ook niet als ik de link van het forum gebruik. Ook even via de telefoon geprobeerd en ook dan zie ik die minder fijne advertenties niet.
Dan heeft Google deze reclames blijkbaar op basis van mijn zoek- en koopgedrag feilloos op mijn veronderstelde persoonlijkheid, interesses en voorkeuren afgestemd. Eh... Niet dus. Dan is er toch nog een andere conclusie mogelijk: Google is prescriptief bezig en probeert in te spelen op te ontwikkelen voorkeuren. Ojee :shock: