Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tas camera op bovenbuis - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Tas camera op bovenbuis

Topeak Fuel tank L aangeschaft ondanks blijvende bedenkingen. Inhoud en kwaliteit valt bepaald niet tegen. Drie weken testen in Finland en Zweden. Ben benieuwd!
verrefietsers schreef:
wo 01 aug, 2018 20:48
Topeak Fuel tank L aangeschaft ondanks blijvende bedenkingen. Inhoud en kwaliteit valt bepaald niet tegen. Drie weken testen in Finland en Zweden. Ben benieuwd!
Ff op een oud topic reageren: Hoe is de combi camera + Fuel Tank bevallen?
Die Cockpitbag van Ortlieb vind ik zo'n onding... :? Door de rits in de breedte te moeten openen, slingerde het hele tasje heen en weer. Een toptube bag met de rits in de lengterichting is vele malen beter.

En wat betreft een camera mee: Een 'point and shoot bag' van Road Runner Bags.
https://www.simplebikestore.eu/nl/road- ... ooter.html
Afbeelding

Edit: Barst! Niet naar de datum gekeken...... :lol:
Zó oud is dit topic toch niet, en altijd handig om ervaringen te delen.
Vind het Btwin tasje van Decathlon wel handig, past veel in, oa voor m'n Canon G7x en een Xiaomi 20.000 mAh powerbank en nog wat meer spullen. Hoesje voor de mobiel gebruik ik niet, kan er helaas niet af. Niet waterdicht maar spullen bleven redelijk droog.
btwin.jpg
btwin.jpg (13.36 KiB) 2087 keer bekeken
https://www.decathlon.nl/p/dubbele-fram ... 34&c=ZWART

De rits van het tasje is tijdens het transport in het vliegtuig echter gesneuveld, nu vervangen door een frametasje van Rockbros:
rockbros.jpg
rockbros.jpg (35.57 KiB) 2087 keer bekeken
Materiaal lijkt waterdicht maar dat valt tegen. Inhoud is ook iets krapper dan die van Decathlon, m'n powerbank en Canon passen er met moeite in. Smartfoonhoes zit met klittenband bevestigd en kan er af.
Ziet er handig uit! Maar, komen je knieën er niet tegenaan?
jwkeij schreef:
wo 02 okt, 2019 15:18
Ziet er handig uit! Maar, komen je knieën er niet tegenaan?
Nee, geen last van, kijk maar op deze 360 graden video (beweeg de camera naar beneden met de muis of je smartphone omlaag): https://www.youtube.com/watch?v=KzWp4sb ... w&index=14
Maten (behalve de inhoud) zie ik ff niet maar idd een handig tasje, en een stuk goedkoper dan twee bottlebags met dezelfde inhoud.
(alleen past er geen fles in maar die tassen worden ook meestal voor andere zaken gebruikt ;))
Fedor schreef:
ma 07 okt, 2019 07:11
Maten (behalve de inhoud) zie ik ff niet maar idd een handig tasje, en een stuk goedkoper dan twee bottlebags met dezelfde inhoud.
(alleen past er geen fles in maar die tassen worden ook meestal voor andere zaken gebruikt ;))
Ik heb ze opgemeten:
De Btwin is 1,1 liter (x2)
btwin.jpg
De rockbros 0,8 liter (x2)
rockbros.jpg
rockbros.jpg (40.44 KiB) 1876 keer bekeken
Het materiaal van de Rockbros is ook wat stugger, de btwin kan je wat meer volproppen.
Telefoonhoesjes niet opgemeten, die gebruik ik niet.
Dank je :)

Je kan er iig met gemak een compactcamera (met hoes voor extra bescherming) in kwijt.
Ik zou de Btwin nemen. Daar past de Rockbros precies in :D