Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Cumulus - Forum Wereldfietser

Cumulus

Ik was al blij met mijn Cumulus slaapzak en af en toe neem ik een kijkje op hun website. Van wat ik net tegenkwam werd ik helemaal enthousiast:

http://sleepingbags-cumulus.eu/uk/categ ... gs/creator

Een tool op hun website om de slaapzak helemaal op jouw wensen af te stemmen waarbij je meteen ziet wat de aanpassingen doen met het temperatuurbereik, het gewicht en de prijs en bovendien een duidelijk advies bij de te maken keuzes. Een goed voorbeeld voor andere internetwinkels!
Dus naast dat ze kwalitatief goede en betaalbare slaapzakken maken (zeker met groepsacties), wordt de site ook beter. Top!

Een enigszins vergelijkbare configurator heeft Origine, de Franse racefietsenbouwer, waar ik vorig jaar mijn racefiets thuis heb samengesteld.
Hallo,
Is er ook een dergelijke fabrikant die customized dekenmodel slaapzakken maakt?
Groet, Petra.
Cumulus heeft ook dekenmodellen: de Rect (helemaal naar beneden scrollen). Kunnen ook individueel aangepast worden.
Hallo Suuske,
Ik had inderdaad op een andere pagina op die site wel twee dekenmodellen gezien, maar die zijn volgens mij niet te customizen...
Groet, Petra.
Je kan Cumulus een mail sturen met je wensen, je krijgt heel snel een reactie met bijbehorende prijs.
Klopt helemaal. Ik vind het een topmerk....en nee, heb geen aandelen.
Lisette heeft haar slaapzak anders laten bouwen en dat ging prima. Levertijd was wel wat lang. Dus op tijd bestellen.
Toevallig gister onze twee op wens gemaakte slaapzakken binnen gekregen uit Polen. Duurt inderdaad even, 3-4 weken, maar dan heb je ook wat, zeer tevreden!
Ik ben ook een tevreden gebruiker van Cumulus - heb de mijne ook laten customizen (beetje breder en andere tijk). En heb hem aangeschaft via de hiking site actie scheelde een leuk beetje op de prijs. Afgelopen jaar Taltjee een lakenzak erin laten maken en nu is hij helemaal naar wens - vind losse lakenzakken namelijk helemaal niets.Ook hun donsjasje bevalt me prima..