Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Missing "turn screen on" option in OSMAND 3.3.4 - Forum Wereldfietser

Missing "turn screen on" option in OSMAND 3.3.4

Hier is niet zo leuk nieuws te lezen. Deze fijne, batterij-sparende functie is voorlopig niet beschikbaar. Er wordt aan gewerkt, maar het kan even duren. Zelf heb ik een 3.2 versie gedownload en geïnstalleerd en dat werkte eerst goed, maar om de een of ander reden is er een 3.3 ingeslopen. Ik snap er niks van.
Auto update via wifi only misschien aangezet in de voorkeuren (die zijn zelfs per app apart in te stellen)
Voor wie een beetje handig is, kun je 3.2 wel weer op je telefoon zetten.
fabriziobertocci commented on 5 Apr •
Joining the voices here. This feature is very important for bikeriding. It allows to save batteries and at the same time allow for a visual validation of where you are going.

[EDIT] - One (not so great) solution is to download the latest 3.2 release from here: https://osmand.net/downloads and manually install it. I just did it (installed with the help of Airdroid), and the "Turn Screen On" option is back
_Peter_ schreef:
zo 02 jun, 2019 22:48
Auto update via wifi only misschien aangezet in de voorkeuren (die zijn zelfs per app apart in te stellen)
Ah, nu zie ik dat je daarvoor in Google Playstore moet zijn. Ik heb alle auto-updates kunnen uitschakelen, niet per app.