Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Problemen met gpx files in pocket earth - Forum Wereldfietser

Problemen met gpx files in pocket earth

Heej

Ik wil graag pocket earth gebruiken als navigatie. Ik maak de fietsreis naar Rome van Benjaminse. Ik krijg alleen mijn gpx bestanden niet geïmporteerd in de app. Ik heb via winzip de gpx bestanden die in zipp stonden kunnen ontzippen. Als ik via de app naar importeren ga kan ik deze bestanden ook zien, maar niet selecteren? Iemand ervaring mee?

Iris
Bij mij lukt het ook niet altijd. Het lijkt een beetje brak. Ik wissel dan af tussen e-mail naar mijzelf en dan de bijlage openen met Pocket Earth of zet de gpx bestandjes in een mapje op iCloud. Dan kan je ze openen met....in de app 'Bestanden' of importeren vanuit Pocket Earth. Die kan namelijk ook iCloud openen.
Staan de tracks niet op “hidden” dus naar favoriets en dan je track selecteren en het schuifje van “hidden” uitzetten? Ik ben nu al drie weken aan het fietsen met Pocket Earth geen enkel probleem met tracks ook hele lange maar alleen problemen met “hidden”

Bijlagen

Het importeren van gpx-files lukt me via bijvoorbeeld Dropbox. Ik zie ze dan ook bij de favorieten staan. Als ik dan op de route klik om te gaan fietsen, zie ik bovenaan niet de knop navigeren. Wat vergeet ik?

Bijlagen