Additionally, paste this code immediately after the opening tag: eTrex 20x valt steeds onmiddellijk uit - Forum Wereldfietser

eTrex 20x valt steeds onmiddellijk uit

Mijn eTrex 20x heeft sinds vandaag heel vervelende kuren: hij valt steeds uit, onmiddelijk na opstarten. Wij zijn op reis in Noord-Spanje. Gisteren functioneerde hij nog normaal. Hij kan nog op de computer aangesloten worden, ik kan via USB alles uitlezen en updaten maar hij doet dus niets meer zelfstandig.

Dingen die ik heb geprobeerd:
  • SD card met OFM SW 2019 verwijderd
  • Software update naar versie 3.00, laatste versie
  • Master Reset, Menu + Enter ingeduwd houden, Power aanzetten, kies "Delete all user data?" "Yes"
Het enige verschil dat deze opties maken is dat hij nu veel sneller uitvalt, dat ik zelfs niet meer in het menu geraak.
Opties voor morgenvroeg?
Occam is toch weer onverbiddellijk: de batterijen van de GPS waren leeg, dus ik vraag aan mijn vrouw om het doosje met nieuwe batterijen en geef de oude batterijen aan haar, waarna zij de oude aan mij terug moet hebben gegeven. Met nieuwe batterijen werkt de GPS als vanouds.
En ik was natuurlijk 100% zeker dat er nieuwe batterijen in zaten die ik zelf nog opgeladen had...
bdr schreef:
vr 26 jul, 2019 22:37
En ik was natuurlijk 100% zeker dat er nieuwe batterijen in zaten die ik zelf nog opgeladen had...
:lol:
Gelukkig is het allemaal goedgekomen.
Volgende keer de vrouw thuislaten, dan kun je alleen jezelf nog de schuld geven.