Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tubus Low rider Tara - Forum Wereldfietser

Tubus Low rider Tara

All,

Ik heb de Tara Low rider via marktplaats aangeschaft en nu past deze niet direct. Hebben jullie een oplossing voor het volgende probleem:

Ik heb maar 1 nok om de low rider aan te bevestigen en de onderste nok bij mijn onderkant voorvork ontbreekt. Wanneer ik deze dan om de naaf van de voorwiel plaats krijg ik de moer vanwege de beperkte ruimte niet dicht en ook niet aan de kant van de klem om je voorwiel vast te zetten.

Nu hoor ik van een vriend van mij dat een mogelijke oplossing kan zijn: een langere as en dan werken met opvulbusjes ? Of hebben jullie nog andere, betere suggesties: (zie foto’s voor verduidelijking)

Dank

Bijlagen

Aan de achterkant zit ook niks? Kan zijn dat die op de foto's net wegvalt achter de snelspanner.

Wat is de voorvork voor materiaal?

Is overigens geen Tara maar een Ergo low rider.
Nope achterkant ook niets. Ik had geprobeerd aan de as vast te zetten maar dan onmogelijk de moer en de klem om de low rider plaatje vast te zetten.

Aluminium

BAs
Sgteraser schreef:
wo 18 sep, 2019 19:54
Nope achterkant ook niets.
Zou dan of een andere vork erin zetten, maar liever nog de uitrusting eens kritisch bekijken en kijken of je met alleen achtertassen weg kunt.

Met wat creativiteit krijg je er wel een voordrager op, maar of je dat moet willen...

Wat is het verder voor fiets? Wordt die er wel blij van als je ermee gaat verhuizen? Dacht te begrijpen uit een
ander topic dat je een andere fiets wilde kopen?
Die was voorde vrouw ik moet het doen met mijn snake kreidler :) :D
Kreidler RT 7 raise prima fiets