Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tent stok van wickiup 6 gezocht. - Forum Wereldfietser

Tent stok van wickiup 6 gezocht.

Tent stok van wickiup 6 gezocht.

Zojuist hebben wij van de klantenservice vrijbuiter Gouda een bericht ontvangen dat zij geen stok element hebben.

Bij het kamperen met harde wind is onze tentstok verbogen en geknikt. Één van de vier stokdelen moet vervangen worden, maar we weten niet waar we nog terecht kunnen. Wie heeft dé tip voor ons?

Hilde en HJ
Hildeenhj schreef:
do 03 okt, 2019 21:32
Tent stok van wickiup 6 gezocht.

Zojuist hebben wij van de klantenservice vrijbuiter Gouda een bericht ontvangen dat zij geen stok element hebben.

Bij het kamperen met harde wind is onze tentstok verbogen en geknikt. Één van de vier stokdelen moet vervangen worden, maar we weten niet waar we nog terecht kunnen. Wie heeft dé tip voor ons?

Hilde en HJ
Ik heb een soortgelijk probleem gehad met mijn tentstok en deze heb ik laten repareren bij Alldek in Heiloo (http://www.tentstuk.nl/) maar ik weet niet of dat bij jullie in de buurt is.
Ik heb vorig jaar een Nigor tent via de Fietsvakantiewinkel gekocht. Na gebruik deze zomer bleken de elastieken te slap. Via de fietsvakantiewinkel heb ik zonder problemen, onder garantie, nieuwe elastieken gekregen van hun leverancier, inclusief instructie. Dus er moet nog wel iets zijn dat de Nigor tenten ondersteunt. Ik heb geen (mail) adres voor je want de communicatie verliep via de Fietsvakantiewinkel. Mara je zou hun kunnen bellen wie nu de Nigor tenten ondersteunt.

Daarnaast heb ik wel eens soortgelijke stokken bij Bever (in Groningen) gehaald. Ze hebben een ton met allerlei boogstokelementen staan. Tegen 'betaling' van een zakje drop kon ik er zo een meenemen. 8)
Twee tips. Alvast bedankt. Ik ga eerst bij bever langs en als fit niet lukt bij Heiloo.

Om 300 euro uit te geven voor allerlei stokken is misschien nog een laatste poging waard.

We houden jullie op de hoogte.

Hilde en HJ
Je zoekt een tentstok voor de Eureka! Wickiup 6

Twee suggesties voor je zoektocht;

- vermeld de specificaties* van de specifieke tentstok die je zoekt (zoektocht op internet brengt mij vooralsnog niet verder dan 'DAC adjustable pole'). Dit vergemakkelijkt meedenken en eventuele zoektocht vergelijkbaar materiaal
- kijk naar andere stokken kijken die (ook) kunnen voldoen, bijvoorbeeld zoiets als:
https://dutch.alibaba.com/product-detai ... 1aceYZzmtv

* latere toevoeging: ik vind "Die Stehhöhe fällt mit 360 cm...", maar ook binnenhoogte "310 cm" en "300 cm"
(verschillende bouwjaren?)
probeer het eens bij de importeur van Nigor, Robijn bv