Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Naam track - Forum Wereldfietser

Naam track

Hallo
Ik heb een groot aantal tracks op mijn Garmin Oregon 600 gezet.
Nu had ik ze allemaal op volgorde gezet op pc..
0001 plus naam 0002 plus naam 0003 plus naam enz enz.
Maar als ik ze op GPS zet dan staan ze door elkaar! (zie foto)
Heb ik iets fout gedaan?
Of is er trukje voor dat de GPS ze op volgorde zet??
Heeft iemand idee?????

Bijlagen

Als jouw Garmin net zo werkt als de mijne (Etrex 30), dan zijn de tracks gesorteerd op afstand vanaf de plek waar het apparaat zich bevind. De bovenste track is dan de dichtstbijzijnde en de onderste track het meest verafgelegen. Wanneer je onderweg bent in de buurt van die tracks, zul je zien dat de volgorde ervan verandert. Het voordeel daarvan is dat de track die je op een bepaalde plek wilt gaan volgen, vanzelf bovenaan komt te staan tegen de tijd dat je die plek bereikt.
Oke Kees
Dank voor je reactie.
Wist ik niet!
Dan zal ik het af moeten wachten!
Het is inderdaad frusterend om te zien dat al het extra werk dat je er in gestoken hebt om zeep geholpen wordt door het toestel. Als de track daarnaast ook nog eens heel lang is kun je als je moet switchen ook nog er tegenaan lopen dat het start en eindpunt van de volgende track net omgedraaid zijn, Ik zou daar nog even naar kijken, want mij is het ook gebeurt, gelukkig kun je tracks ook op je GPS makkelijk omdraaien al houdt de omgedraaide track niet altijd goed rekening met 1-richtings wegen.
Torenvalk60 schreef:
di 03 mar, 2020 21:13

Of is er trukje voor dat de GPS ze op volgorde zet??
Heeft iemand idee?????
Ja, bij een Oregon 700 kun je je tracks sorteren op een aantal manieren (Dichtstbijzijnd, Alfabetisch en Meest recent). Wat heb je nu precies? Je zegt een Oregon 600, maar op de foto zie ik een 700.

Bij de 700, tik op de drie streepjes (hamburger menu) die je op je foto rechtsonder ziet. Dan op Sorteer en kies vervolgens voor Alfabetisch.