Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tentstok gezocht - Forum Wereldfietser

Tentstok gezocht

Heb je een Sierra peak 3 persoonstent van bever die je niet meer gebruikt of die stuk is? Ik zoek een nieuwe stok, die van de ingang. Onze heeft een storm in Schotland niet overleefd.
Je kan toch een universele tentstok gebruiken?
Of gewoon even naar bever begin april. of bij https://eurekacamping.johnsonoutdoors.c ... ?jo-page=4 moet je wel weten hoe lang en dik die is.En ook hier zal de levertijd wat langer zijn.
_Peter_ schreef:
ma 16 mar, 2020 13:00
Of gewoon even naar bever begin april.
Dat lijkt de logische weg, mocht er niemand reageren die een stok ter overname voor je heeft. Ik deed dat ook toen een stokdeel van mijn Tatonka-tent brak (en de meeste andere haarscheurtjes vertoonden aan de uiteinden), tent was bij Bever gekocht. Zij bleken inmiddels geen leverancier meer van dat merk, was allemaal moeilijk, vervangende stokken kon niet zomaar want je moest weten op welke krachten de stok berekend moest zijn... kortom, men kon me niet helpen. Mailtje naar Tatonka zelf gestuurd, die gaven me een paar winkels op in Nederland die nog wel dealer waren, via één van die winkels binnen een paar dagen tegen betaling een nieuwe set stokken opgestuurd gekregen. Dus mocht je niet toch al langs de Bever komen, zou ik even mailen om te voorkomen dat je misschien voor niks gaat. Bovendien: met mailen hoef je niet te wachten tot begin april. :wink:

Carl