Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tentstok kwijt - Forum Wereldfietser

Tentstok kwijt

Beste forummers,

Ik ben aan het opruimen geslagen en heb nog een oude tent liggen. Maar 3 weken gebruikt voor m'n 1e fietsvakantie. Ding weegt 5kg en dat is wat veel voor mezelf. Nou wil ik deze verkopen maar blijk ik 1 tentstok kwijt te zijn :roll: ik heb al wat gegoogled, maar kan dit model (active leisure clipper 3) niet meer vinden en ook geen passende reservestokken.

Heeft iemand een tip hoe ik aan passende stokken kom?

groet, Johannes
Tent zo goed als mogelijk opzetten en ipv tentstok bamboestok oid gebruiken voor bepalen juiste lengte en tentstok in juiste maat (of zelf inkorten) ergens kopen.
Als ik het plaatje op internet bekijk bestaat de tent uit 3 gelijke boogstokken. Zou dus de andere stok opmeten en iedere tentenwinkel heeft wel universele stokken te koop.
Zou mij alleen wel even afvragen wat zo'n stok kost. Op mp werd de Clipper 2 verkocht voor 20 euro.
jony schreef:
wo 15 apr, 2020 10:21
Zou mij alleen wel even afvragen wat zo'n stok kost. Op mp werd de Clipper 2 verkocht voor 20 euro.
Als ik het goed begrijp: je bent op zoek naar vervangende stokken, om de tent vervolgens te kunnen verkopen.

Dan zou ik me inderdaad heel goed achter de oren gaan krabben.
Wat denk je dat zo'n 2ehands Clipper 3 gaat opleveren? Versus de investering (in tijd en geld).

Niet het nieuws of advies wat je hoopt te krijgen, maar:
tenzij je toevallig heel goedkoop een oude kapotte tent op de kop weet te tikken, economisch gezien zeer waarschijnlijk een heilloze exercitie.
De uiteinden van de stok kan belangrijk zijn. Vorig jaar heb ik nog, na een kampeerweekend, vrienden een tentstok willen geven omdat de hunne gebroken was. De lengte was geen probleem, maar het uiteinde maakte het zo lastig dat we het opgegeven hebben
Mosterd getrokken in Heiloo maakt bijna alles kwa tentstok.
lennart schreef:
wo 15 apr, 2020 20:48
Mosterd getrokken in Heiloo maakt bijna alles kwa tentstok.
Ik neem er een bitterbal bij maar ik denk dat je Alldek in Heiloo bedoelt :D Ik heb er zelf twee keer een tentstok laten repareren en dat deden ze snel en goed.