Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Oplader voor naafdynamo - Forum Wereldfietser

Oplader voor naafdynamo

Tsja zijn we net weg doet ons usb werk het weer niet... We kunnen in Nijmegen bij elan een andere oplader halen. Cycle2..... ik kon het maar niet verstaan. Weet iemand welk product dit kan zijn? De verkoper had er in ieder geval veel vertrouwen in. Het is wel wat uit onze route, kost een dag op z'n minst. Iemand anders nog suggesties in regio Twente waar we succesvol zo'n lader van de plank kunnen kopen? Ik ken het hier niet.

Dankje
Waarschijnlijk een cycle2charge. Helaas geen ervaring mee.

https://www.cycle2charge.de/index.php/en/
Je kan het ding ook door Elan op laten sturen, maar in Enschede zit ten Tusscher dus misschien die eerst een bellen en vragen of ze wat hebben, en anders zijn er vast nog wel andere winkels.
Als je een beetje handig bent met een soldeerbout flans je er zo een in elkaar voor een paar Euro.
Een gelijkrichter, een 7805 en een elco en klaar is kees. O ja, nog een usb uitgang en een kastje natuurlijk.
Google maar eens.
We hebben een cycle2charge sinds vandaag. Alleen al het monteren is makkelijk. Gewoon één kabeltje. En klein ook nog eens. Kan ook op een houdertje als het niet op je balhoofd past. Ik ben benieuwd hoe deze het doet met regen. Maar de aansluiting lijkt op het eerste oog wel meer doordacht. Prettig geholpen ook door Hans van Elan.