Additionally, paste this code immediately after the opening tag: vaude fietstassen - Forum Wereldfietser

vaude fietstassen

kan iemand mij vertellen of er een fietsenzaak net over de duitse grens (regio zevenaar e.o.) is die vaudé fietstassen verkoopt? Ik ben op zoek naar vaudé fietstassen maar wil ze, ivm de prijs, liever in duitsland kopen.
njanse schreef:kan iemand mij vertellen of er een fietsenzaak net over de duitse grens (regio zevenaar e.o.) is die vaudé fietstassen verkoopt? Ik ben op zoek naar vaudé fietstassen maar wil ze, ivm de prijs, liever in duitsland kopen.
Ik heb net mijn tassen bij de vakantiefietser in Amsterdam gekocht. Ze geven daar in de maand juli 10% korting op de tassen. Zie www.vakantiefietser.nl
Vriendelijke groet Hein

Waarom vraag je het niet aan vaude zelf?

http://www.vaude.de/hps/client/vaude/pu ... /index.hbs

suc6 Wim

Moet je hier eens gaan kijken, 4 Vaude tassen voor/achter voor de prijs die ik destijds betaald heb voor een set.

http://www.speurders.nl/fietsenenaccess ... 6ltr_.html

Let op Haike: die tassen zijn zogenaamde 'SOMO' tassen, die een ander ophangsysteem hebben en van een ander materiaal zijn gemaakt!

Erik,

Houdt dat in dat het niet hele echte Vaude's zijn?

Hoi Njanse,

Veel goedkoper dan bij b.v. Bike4travel.nl vind je ze ook in Duitsland niet hoor. Zoek het internet maar af...(heb ik al gedaan:-))

Rose City moet je hebben. Zit in Bocholt, niet al te ver van Zevenaar dus (45 km).

Groetjes,
Aaldrik

Tja, Roseversand is natuurlijk prachtig om een héleboel fietsspullen te kopen. Maar bike4travel is met z'n Vaudetassen echt goedkoper!

Haike,

die SOMO tassen zijn zeker wel van Vaude, maar ze worden hier in Nederland niet verkocht omdat het ten koste gaat van de andere tassen. Ik heb ze hier wel gehad (ik krijg van Vaude en Ortlieb altijd de showroommodellen), vandaar ik het weet. Overigens heeft Ortlieb zijn prijzen verlaagd en is Ortlieb nu soms zelfs goedkoper dan Vaude.

De Vakantiefietser schreef:
Maar ze worden hier in Nederland niet verkocht omdat het ten koste gaat van de andere tassen. Ik heb ze hier wel gehad (ik krijg van Vaude en Ortlieb altijd de showroommodellen), vandaar ik het weet. Overigens heeft Ortlieb zijn prijzen verlaagd en is Ortlieb nu soms zelfs goedkoper dan Vaude.
"maar ze worden hier in Nederland niet verkocht omdat het ten koste gaat van de andere tassen".

Willen ze in Nederland alléén de duurdere modellen verkopen!

"Overigens heeft Ortlieb zijn prijzen verlaagd en is Ortlieb nu soms zelfs goedkoper dan Vaude".

Verkoop je ook alléén de duurdere modellen "Vakantiefietser"?

Schorpioen. :mrgreen:

De Vakantiefietser schreef:Haike,

die SOMO tassen zijn zeker wel van Vaude, maar ze worden hier in Nederland niet verkocht omdat het ten koste gaat van de andere tassen. Ik heb ze hier wel gehad (ik krijg van Vaude en Ortlieb altijd de showroommodellen), vandaar ik het weet. Overigens heeft Ortlieb zijn prijzen verlaagd en is Ortlieb nu soms zelfs goedkoper dan Vaude.
Aha!!, op die fiets. Nou dat gaat dan blijkbaar veranderen want ik weet al wat mensen die via internet die SOMO tassen hebben gekocht. Zal me niet verbazen als je ze dan ook in winkels, gaat zien komen. En handel is handel lijkt me zo. Kun je er ook van die quikerelaese haken opzetten?
dank voor jullie reakties. Ik had inderdaad ook al het idee dat ik de tassen die ik overweeg het goedkoopst bij bike4travel in r'dam kan kopen. Roseversand is de meest dichtbijgelegen fietsenzaak in duitsland maar lijkt vrijwel geen vaude fietstassen te verkopen, dus dan houdt het gauw op.
Ben nog wel aan het dubben tussen de roadmaster back pro en de world tramp plus2, maar daar kom ik vast wel uit.

groet,

Niels
njanse schreef:maar lijkt vrijwel geen vaude fietstassen te verkopen, dus dan houdt het gauw op
vijftien verschillende soorten Vaude tassen... lijkt me voldoende keus :D

maar qua prijs hoef je voor die tassen inderdaad niet naar Duitsland.
Succes met de aanschaf.