Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Post hier je mooiste foto's! - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

Post hier je mooiste foto's!

223 berichten
DSC00067-1 - kopie.JPG
The eye of Sauron...

Was zwaar fotograferen. Ik stond op een glad steigertje en had moeite om er niet af geblazen te worden
En meteen na de foto weer schuilen voor de volgende regenbui.
DSC01029-1 - kopie.jpg
En is het je gelukt om de Ring in de Doemberg te gooien? Of was dat te ver fietsen?
willem.m schreef:
za 14 dec, 2019 20:19
En is het je gelukt om de Ring in de Doemberg te gooien?
Ik hoop van niet, graag meer van zulke zonsondergangen :)
Of was dat te ver fietsen?
Nogal harde tegenwind, zie je ook wel aan de golfslag.
Prachige kledij tijdens de 1april viering in Buchara, Oezbekistan.

Bijlagen

Fedor schreef:
za 14 dec, 2019 20:00
Was zwaar fotograferen. Ik stond op een glad steigertje en had moeite om er niet af geblazen te worden
En meteen na de foto weer schuilen voor de volgende regenbui.
Het was echt verraderlijk weer vandaag. Ik heb wel de hele dag zonder probleem kunnen draaien op mijn molen, het weer steeds in de gaten gehouden.
Helaas liep het anders op de korenmolen De Arkduif in Bodegraven, waar ik nog afgelopen 23 oktober langs heb gefietst en deze gefotografeerd. De molenaar zag daar een bui aankomen en wilde de kap in de goede richting kruien. Maar er kwam ineens een tweede bui aanzetten schuin van achteren. Hij kon helaas niet voorkomen dat de wieken daarbij werden vernield en er hangen nu gescheurde zeilen aan. De natuur kan soms de baas worden over ons. Bizar....
zonsondergang.jpg
Terugkerend van de uitgifte van een specialbier op 1 december kleurde de Berlicumse polder heel snel rood. De kleuren zijn origineel, niet bewerkt. De toren is het provinciehuis van Noord-Brabant.
Gisteren nog een avondtochtje gemaakt toen ik de kleuren zag ontstaan :)
DSC03043-1 - kopie.JPG
vorige week mooi ritje dwars door NL gemaakt. Kom je toch wel weer leuke dingen tegen onderweg
WhatsApp Image 2020-06-06 at 10.08.05.jpeg
Weer een avondritje op zoek naar de mooiste zonsondergangslocatie. Mooi plekje gevonden :)

Heerlijk zo'n lucht zonder vliegtuigstrepen :D
DSC03115 - kopie.JPG
DSC03162-1 - kopie.JPG
Kan zo door in de raadplaatjes, want ik heb geen idee waar dit is, maar voor een mooie foto maakt dat ook niet uit.
8A49A693-9F61-4FD4-AE01-06E933097932.jpeg
Die eik heeft door de droogte (of zijn leeftijd) zijn beste tijd gehad ben ik bang. Loonse en Drunense duinen denk ik, want op Kootwijk hebben we niet van die solitaire eiken staan.
Dit is er een van vele tussen Gasselte en Drouwen, Drenthe. Daar zijn we momenteel op vakantie (geen fietstrektocht dit jaar).
Bij de Loonse en Drunense Duinen vind je vooral naaldbomen in het zand.
_Peter_ schreef:
do 18 jun, 2020 22:16
Kan zo door in de raadplaatjes, want ik heb geen idee waar dit is,
Vanaf Woudrichem in de richting van Gorinchem, over de Merwede :)
DSC03270-1 - kopie.JPG
DSC03293-3 - kopie.JPG
Fedor, mooie foto weer; het lijkt wel de savanne!

Wat mij betreft lukt het je echter nog niet om deze foto te overtreffen viewtopic.php?f=22&t=33713#p367799 😎
willem.m schreef:
ma 29 jun, 2020 08:56
Fedor, mooie foto weer; het lijkt wel de savanne!

Wat mij betreft lukt het je echter nog niet om deze foto te overtreffen viewtopic.php?f=22&t=33713#p367799 😎
Dat gevoel had ik er ook bij :)

De IJsvogel zal denk ik nooit overtroffen worden, daar viel alles op zijn plek (ook een nog jong beest dus niet zo schuw). Eerlijk gezegd heb ik daarna nog maar één keer een IJsvogeltje gezien en dat was op grote afstand.