Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Altitude (is irrelevent) - Forum Wereldfietser

Altitude (is irrelevent)

Voor de echte volhouders:

Bron


Enjoy!
Jij bent de volhouder, ik slechts een aanschouwer. Prachtig filmpje, bedankt voor het meenemen naar de diverse bijzondere doorkijkjes en plekken. Verbaasd me elke keer hoe scherp het beeld is.
Ik riep het al eerder... keep 'm coming.

enne...als je iemand zoekt om die camera voor je op te halen...call me 8)
Mooi weer hoor.
Ik vraag me steeds af; hoe vind je die paadjes. Op de kaart en in het echt.
Of rijd je op tracks van voorgangers?
HansvanderVeeke schreef:....Ik vraag me steeds af; hoe vind je die paadjes. Op de kaart en in het echt. Of rijd je op tracks van voorgangers?
Hij fietst zo te zien op wandelpaden. De GR (grand randonnee) paden zijn in Frankrijk goed aangegeven met rode en witte pijlen. Daarnaast zijn er genoeg wandelaars die hun route op gps hebben gedeeld. En er zijn ook zeer goede wandelkaarten te koop. Zo heel moeilijk is het niet om die paden te vinden.
HansvanderVeeke schreef:Mooi weer hoor.
Ik vraag me steeds af; hoe vind je die paadjes. Op de kaart en in het echt.
Of rijd je op tracks van voorgangers?
Thnx. De tracks heb ik van tevoren uitgezet op ridewithgps. Op deze planner kun je op verschillende kaartbeelden inzoomen tot op het kleinste paadje en met behulp van Google Earth ook controleren of dat pad ook wel echt bestaat. Daarna is het een kwestie van in je GPS laden en eenvoudigweg het lijntje volgen...
bergbeklimmer schreef:
HansvanderVeeke schreef:....Ik vraag me steeds af; hoe vind je die paadjes. Op de kaart en in het echt. Of rijd je op tracks van voorgangers?
En er zijn ook zeer goede wandelkaarten te koop. Zo heel moeilijk is het niet om die paden te vinden.
Zie jij jezelf wandelkaarten meenemen voor een tocht van 2300km? Met een schaal van 1:50.000 is dat al snel 40 strekkende meter kaart, ofwel zo'n 50 kaarten. Voor mij is dat in ieder geval geen optie.

Soms waren de paden waarover ik mijn route had uitgestippeld makkelijk te volgen, maar soms ook absoluut niet en was ik blij dat ik achter het streepje van mijn gps aan kon rijden. Met een kaart was het dan een behoorlijk gepuzzel geworden...
Gaaf! Mooie compacte set up heb je ook.

Zijn het inderdaad ook GR's die je volgt?
Pedalero schreef:Gaaf! Mooie compacte set up heb je ook.

Zijn het inderdaad ook GR's die je volgt?
Dank je. Ja, dat klopt, ik heb grote stukken van de GR5 en van enkele andere GR's gevolgd.
Weer prachtig Marc. Geweldige beelden en een mooie edit. Prachtige route heb je gereden zeg. Ik zou alleen per filmpje ongeveer een setje velgen en een bob yak aan remblokken er doorheen gesleten hebben :D