Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Toeristische hotspot tijdens je fietsvakantie: kiek nou es! - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Toeristische hotspot tijdens je fietsvakantie: kiek nou es!

In Bangladesh werden wij zelf overal de hotspot :D
Achteraf kunnen we erom lachen. Op het het moment zelf was het best vermoeiend..

Afbeelding

Karin

https://wijzijnfietsen.weebly.com/bangladesh1.html
Bovenstaande foto heb ik op 15 mei 1966 gemaakt, tijdens een schoolreis. Als 15-jarige jongen mijn allereerste buitenlandse foto. Ik ben wel trots op deze mooie foto.

Onderstaande foto heb ik op 12 juni 2013 vanuit mijn fiets genomen. Het marktplein is zo bekend, dat ik niet hoef te vertellen waar het is. Ik kon daar amper fietsen met al die voetgangers....

Foto 179-kl.jpg
Foto 180-kl.jpg
Hmmm.... Is het een toeristische hotspot of gewoon een markt?
Martin E. van Doornik schreef:
di 22 okt, 2019 18:39
Bovenstaande foto heb ik op 15 mei 1966 gemaakt, tijdens een schoolreis. Als 15-jarige jongen mijn allereerste buitenlandse foto. Ik ben wel trots op deze mooie foto.

Onderstaande foto heb ik op 12 juni 2013 vanuit mijn fiets genomen. Het marktplein is zo bekend, dat ik niet hoef te vertellen waar het is. Ik kon daar amper fietsen met al die voetgangers....


Foto 179-kl.jpg
Foto 180-kl.jpg
Ha die Martin, ben je wel eens op dit plein geweest op de dinsdag na Pinksteren?