Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Just married and more! - Forum Wereldfietser

Just married and more!

Hoe iedereen,

Jaja, er was wel erg weinig activitet van mij op het forum de afgelopen maanden :oops: De reden: het voorbereiden van het huwelijk van Magda en mij.
En vorige week zaterdag zijn wij dan getrouwd :-) Mijn vrouw is Pools en het was dan ook een traditionele Poolse bruiloft, echt fantastisch.
Op onze website http://www.itchywheels.nl is meer na te lezen...

Dus vanaf nu fiets ik samen met mijn vrouw over de wereld. Ze heeft nog niet veel ervaring maar de eerste keer fietsen in het buitenland (Griekenland) beviel erg goed dus dat gaan we zeker vaker doen :)

Daarnaast is Magda zwanger en is er dus een nieuwe wereldfietser op komst :D
Wij zijn al druk op zoek naar een kinderkar en hopen volgende zomer onze eerste babytocht te maken.

Wij zijn de komende maanden daarom zeker druk bezig met het verzamelen van info voor het fietsen met kinderen en ik ben zeker dat ik jullie weer met lekker veel vragen zal bestoken :-)

Fiets de wereld,
Whisky
Gefeliciteerd!

Nu wordt je een 'man met verantwoordelijkheden', nl. een vrouw en kind om voor te zorgen. Ik hoop dat jullie samen veel (fiets)plezier en geluk mogen beleven!
Gefeliciteerd. Ja het fietsen met kinderen is ook heel leuk - maar wel anders.
Wim
Dubbel gefeliciteerd Marc!
En wat leuk dat je haar toch aan het fietsen hebt gekregen :wink:
Gaan we jullie samen eens op een weekendje zien?
Ja gefeliciteerd. Is je vrouw ook zo ADHD als jij?
Misschien leuk om een keer een buitenlandtocht te doen in Polen.
Hoi Marc en Magda,

Gefeliciteerd!

Succes met je nieuwe levensfase.
Blijf je in Polen wonen? Je woonplaats bayreuth is in iedergeval verdwenen...

Hopelijk kom je weer eens een lezing geven op een WF weekend.
Die naar Azië met al die petjes vergeet ik nooit meer.

John & Gudy.
Ook van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!

Hebben jullie zo'n trouwerij als op onderstaande foto gehad? Gefotografeerd in 1997 in de buurt van Zakopane. Er reden nog enkele open koetsen achterna, waar men viool stond te spelen. Prachtig om te zien en het trok veel bekijks. Van de karakteristieke Zuid-Poolse huizen op de achtergrond heb ik een olieverfschilderij gemaakt.

Afbeelding
Tripel gefeliciteerd :) met je huwelijk, met je toekomstig vaderschap enne... met de subtiele maar niet mis te verstane manier waarop je je geliefde op de trappers hebt gekregen : "Magda didn’t get the traditional ring for our engagement but a great bicycle" :lol: :lol: .... nil novi sub sole... precies zo heb ik dat ook gedaan, nu 13 jaar geleden :wink: .
Hoi!

Dank jullie wel :-D

Nee, wij hadden geen koets. In de tatra's hebben ze andere trouw tradities dan hier op het "platte land".
Wij hadden graag een trouw-riksha willen hebben maar die zijn hier in Polen helaas niet te krijgen. Dus toen werd het een mercedes.

Wij zijn begin november in Nederland maar met haar dikke buik is het fietsen op haar omgebouwde MTB niet zo comfortabel voor Magda. Hadden we nu maar een ligfiets...

Ja, de fiets als geschenk was inderdaad een flinke hint :-) Iedereen vraagt Magda waar haar verlovingsring is en als ze dan zegt dat ze een verlovingsfiets heeft, geloven ze haar niet :-p

De komende 3 jaar wonen we zeker nog in Polen maar waarschijnlijk verhuizen we na die tijd weer naar Nederland.
Maar we hopen zeker voor die tijd weer eens met een wereldfietser weekend mee te gaan, inclusief baby/kleuter :-)

Fiets de wereld,
Marc en Magda