Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hoera! Een wereldfiets baby :-) - Forum Wereldfietser

Hoera! Een wereldfiets baby :-)

Beste iedereen,

Op 3 february om 14:30 zijn Magda en ik de trotse ouders geworden van Nathan.
Hij weegt ruim 3.5 kilo en alles zit erop en eraan. Aan zijn huilen te horen heeft hij prima longen, een goed begin voor een wereldfietser :)
Zijn eerste foto's staan hier: http://itchy-wheels.exploder.org/images ... emId=4442.
Morgen mogen Magda en Nathan naar huis en dan beginnen onze 'pamperweken' :P Het wordt dus een hectische maar ook prachtige tijd :-)

Ik ben al aan het rondneuzen voor een kinder-aanhangwagen dus ik zal de komende tijd denk ik weer wat actiever op het forum worden want de eerste touren in Polen met de kleine staan al in de planning...
Onze avonturen zijn zoals altijd op onze website na te lezen: http://www.itchywheels.nl

Fiets de wereld, nu MET baby,
Marc en Magda
Gefeliciteerd!

Je gaat een leuke tijd tegemoet. Geniet ervan want voor je het weet fietsen ze je voorbij :wink:

Hans (vader van een dochter van 20 en een zoon van 18)
Gefeliciteerd! Wat een mooie baby!
Ik moest vanochtend nog aan je denken. Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd met jullie prachtige zoon.
Heel veel geluk gewenst.

Ruud
Van harte! Geniet van deze mooie tijd :-)
Gefeliciteerd !
Ga er maar lekker snel op uit met de kleine wereldfietser!
Proficiat en geniet maar van. Enne als je een wagentje hebt zorg dan tegelijkertijd ook voor een kleine imperial want je hebt pakken pampers nodig of je doet het op de ouderwetse manier twee katoenen luiers en veiligheidsspelden. Ik kan het jullie leren hoe je om moet doen :wink: .
Hoi Marc,

Gefeliciteerd!
Dat zal Bert Sitters leuk vinden, die "verzameld" WF baby's.

John.
Hoi iedereen,

Dank jullie wel :-)

Wij gebruiken gewoon katoene luiers en dat gaat prima. En voor later tijdens het fietsen is het ook handig want je kan ze gewoon wassen en aan de lijn/bagagedrager drogen. Vanuit financieel maar vooral vanuit millieu oogpunt willen wij geen pampers.
Ik heb al een Extra-wheel aanhanger en daarin kunnen we altijd de extra baby/peuter spulletjes transporteren :-)

Maar eerst moeten mamma, pappa en de kleine even wennen. Gisteren zij ze naar huis gekomen en de eerste dag en nacht is prima verlopen.
Fotos' staan zoals altijd op Nathan's corner bij http://www.itchywheels.nl

Fiets de wereld, whisky
Gefeliciteerd! :D
Gefeliciteerd,
zijn jullie met beschuit en muisjes op de fiets en wandelbeurs?
:wink: :D
Gefeliciteerd!

Wat een goed streven, vanuit milieu oogpunt katoene luiers gebruiken.
Nou was ik zelf tijdens fietstochten met de hand (te weinig voor wasmachine als die er al is) dat lijkt mij met luiers niet zo prettig...

Barbara en Jurgen hebben ook al weer even een baby en een fietskarretje gekocht misschien kunnen zij nog wel tips daarvoor geven. En heeft Bert die al bij zijn verzameling? En Quirien en Freek (of ben ik nou iets te voorbarig)?
Hoi hoi!

Nee, wij komen in mei pas naar Nederland maar wie weet zijn we de volgende keer van de partij. Het wordt dan al hoog tijd voor Nathan's eerste fiets :p

Vandaag kreeg ik bericht dat op 14 februari Quirien en Freek een wereldfiets-zoon gekregen hebben! Zijn naam is Eneas en het gaat de kersverse vader moeder en zoon goed. Gefeliciteerd!

Fiets de wereld,
Whisky