Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Interesse van de ANWB? - Forum Wereldfietser

Interesse van de ANWB?

Ik hoorde laatst dat er interesse zou zijn van de ANWB in de websites van de Fietserbond, en mogelijk ook de Wereldfietser. Het lijkt me niet zo waarschijnlijk omdat het onafhankelijke verenigingen en sites zijn. Maar het past wel in de lijn van onz e automobielclub om zich meer op het fietssegmenet te richten (vrije tijd is een grote markt). Ik vroeg me af of iemand (het WF bestuur?) hier meer van weet.
willem.m schreef:Ik hoorde laatst dat er interesse zou zijn van de ANWB in de websites van de Fietsersbond, en mogelijk ook de Wereldfietser. Het lijkt me niet zo waarschijnlijk omdat het onafhankelijke verenigingen en sites zijn. Maar het past wel in de lijn van onz e automobielclub om zich meer op het fietssegment te richten (vrije tijd is een grote markt). Ik vroeg me af of iemand (het WF bestuur?) hier meer van weet.
Lijkt mij een volslagen onzin gerucht 8)

Of is het vandaag toevallig 1 april ?
Algemene Nederlandse Wereldfietsers Bond?
willem.m schreef:Ik hoorde laatst dat er interesse zou zijn van de ANWB in de websites van de Fietserbond, en mogelijk ook de Wereldfietser. Het lijkt me niet zo waarschijnlijk omdat het onafhankelijke verenigingen en sites zijn. Maar het past wel in de lijn van onz e automobielclub om zich meer op het fietssegmenet te richten (vrije tijd is een grote markt). Ik vroeg me af of iemand (het WF bestuur?) hier meer van weet.
Zou mij niet verbazen. De ANWB is ook al eigenaar van ' SNP ' die weer van 'Vlieg en fiets' .
Wie weet er meer van dit soort overnames door de ANWB. Dan krijgen we een leuk rijtje en misschien beter inzicht in de ANW Bond.
Rob
Wat mij betreft is de ANWB zeker in fietsers geïnteresseerd. Afgelopen week kreeg ik een mail dat ze mijn boekje Fietspech gaan verkopen in de ANWB winkels :lol:


Afbeelding
Eric Schuijt schreef:Wat mij betreft is de ANWB zeker in fietsers geïnteresseerd. Afgelopen week kreeg ik een mail dat ze mijn boekje Fietspech gaan verkopen in de ANWB winkels :lol:


Afbeelding
Volgens mij hoort dit in commercieel nieuws 8)

Maar ... geef ze vooral geen "recht van retour" !!
Ik geef toe: een heel slechte 1 aprilgrap :oops:
Wat leuk Eric! Dat is geen pech hebben, dat is puur geluk! :lol:
willem.m schreef:Ik geef toe: een heel slechte 1 aprilgrap :oops:
Ach ja, er zijn slechtere :wink:

Het jeugdjournaal had een goede over tatoeages bij kinderen 8)