Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietser bekeurd - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

fietser bekeurd

Overduidelijk de fietser.
Je kunt kinderen niets kwalijk nemen, ze zijn soms onberekenbaar: het zijn kinderen. Wij zijn de volwassenen die op verantwoordelijke manier deel moeten nemen aan het verkeer...maar dat is mijn mening.


Aangepast door moderator: link naar OT site verwijderd. FV
Ik woon zelf in een buurt met veel allochtonen, maar die laten, zo lijkt het althans, hun kinderen zo laat buiten spelen dat ze bijna letterlijk op straat in slaap vallen.

Zag laatst kijkend uit het raam naar de straat, dat een auto een marokkaans kind in de avond bijna plat reed. Veel schreeuwen natuurlijk.
Bestuurder: "jij moet je kind niet in de avond op straat laten spelen".

Ik heb als fietser veel last van mensen die plotseling hun deur opgooien.

Mario
Zit een kern van waarheid in, dat je kinderen niet tot laat op straat moet laten spelen. Zo zie je maar dat je altijd erg alert moet blijven, vooral binnen de bebouwde kom.


Aangepast door moderator: link naar OT site verwijderd. FV
mario schreef:Ik heb als fietser veel last van mensen die plotseling hun deur opgooien. Mario
Je moet ook niet over de fietsstrook fietsen; die zijn niet voor niets rood.
Leon
Rood roept ook veel agressie op :lol:

Mario
Leon schreef:
mario schreef:Ik heb als fietser veel last van mensen die plotseling hun deur opgooien. Mario
Je moet ook niet over de fietsstrook fietsen; die zijn niet voor niets rood.
Leon

Haha, zorg altijd voor voldoende afstand...een hele belangrijke verkeersregel :lol: