Additionally, paste this code immediately after the opening tag: The man who cycled the world, Belgie 2 19:30 - Forum Wereldfietser

The man who cycled the world, Belgie 2 19:30

Vanavond om 19:30, op Belgie 2 Ketnet/Canvas, de Schot Mark Beumont die in 275 dagen de wereld rond wil fietsen,

Mario
Het ‘record’ staat inmiddels al op 106 dagen maar leuke tip!
Ik dacht dat het record op naam van Heinz Stücke stond? Ruim 45 jaar (bijna 50 alweer!) op de fiets!
Maar zeker een interessante kijktip.
Ik had de indruk dat hij het niet zo leuk vindt om te fietsen...
Zou ik ook hebben als ik zo snel mogelijk de wereld om ‘moet’.
Hij had wel veel pech in het begin, maar komt nu een beetje in zijn ritme, lijkt het. Aflevering 2 wordt 17 juni uitgezonden op Canvas om 19.30 uur.
Maar wat is dat dan ook voor een kluns geweest die dat wiel heeft gebouwd. Is er iemand hier met een rohloffnaaf die al binnen negen dagen twee gebroken spaken had?
iddi schreef:Ik had de indruk dat hij het niet zo leuk vindt om te fietsen...
Inderdaad, hij is meestal aan het zeuren. Is het niet over het weer dan wel over zwaar het wel niet is ...
stef schreef:Inderdaad, hij is meestal aan het zeuren. Is het niet over het weer dan wel over zwaar het wel niet is ...
Dat heet dramatiseren... vinden kijkers leuk :roll:
sonali schreef:
stef schreef:Inderdaad, hij is meestal aan het zeuren. Is het niet over het weer dan wel over zwaar het wel niet is ...
Dat heet dramatiseren... vinden kijkers leuk :roll:
dramatizeuren? :wink:
Dat moet van de regizeur :)
:lol: :lol: Het zijn niet allemaal regiZeuren hoor. Ik heb pas een cursus Camerajournalistiek gevolgd aan de HU te Utrecht en een gastdocent een regisseur vond het juist wel goed dat wij ondanks behoorlijk moeilijke momenten juist niet zeurden (in een zandstorm naar Plage Blanche Marokko) . Maar goed (met zeurstem) wij krijgen dan ook niet betaald voor onze reizen en films - dat zal het verschil zijn. :wink:
Jonathan schreef:Maar wat is dat dan ook voor een kluns geweest die dat wiel heeft gebouwd. Is er iemand hier met een rohloffnaaf die al binnen negen dagen twee gebroken spaken had?
Hij rijdt met een Koga Signature. :twisted:

De afleveringen staan ook op YouTube overigens.
'Run Forrest, run!'*

*was zomaar een gedachte na een stukje gezien te hebben.

Voor de rest boeit 'The man who cycled the world' helaas niet zo....
Is het nog ver?
Lasse schreef:
De afleveringen staan ook op YouTube overigens.
Gaaf om te zien! Ik heb net de afgelopen dagen 'De aarde is vals plat' van Marten Zeckendorf uitgelezen. Ik zie dus veel beelden die dit verhaal invullen, erg leuk!
Zondag a.s. is het weer op tv, voor de liefhebbers.
Jonathan schreef:Maar wat is dat dan ook voor een kluns geweest die dat wiel heeft gebouwd. Is er iemand hier met een rohloffnaaf die al binnen negen dagen twee gebroken spaken had?
Ik had mijn eerste fietsvakantie met een Rohloffnaaf 9 gebroken spaken! Inmiddels een bekend probleem. Een 26"-wiel en een dubbel-gebuste velg! Inmiddels heb ik een speciale Rohloff-velg en sindsdien geen spaak meer gebroken.

Gerd
Robertjan schreef:Zondag a.s. is het weer op tv, voor de liefhebbers.
Mijn betamax is al weer doorgesmeerd en op scherp gezet!

thx