Additionally, paste this code immediately after the opening tag: De leukste kerstcadeautjes... - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

De leukste kerstcadeautjes...

Revanho schreef:Ik heb mij niet uitgesproken over de kwaliteit van die messen. Als jij spreekt over de staalsoort, dan moet je niet van mij verwachten dat ik eerst ga opzoeken dat jij eigenlijk 'zelfde staalsoort en zelfde behandeling' bedoelt.

Renaat
En....terúg naar de kerstcadeautjes!
Wat die fietspomp betreft: een Zéfal HPX is te vinden voor 25 euro (bv bij Gilles Berthoud).

Als hoofdlamp is een Alpkit Gamma interessant prijs/kwaliteit, volgens mij veel interessanter dan Petzl rond die prijs.

In plaats van een multitool zou ik apart gereedschap aanraden, vooral omdat het comfortabeler is om mee te werken en dan koop en draag je ook enkel de sleutels die je nodig hebt. Met een setje goede inbussleutels (bv van Facom) en een 8/10mm steeksleutel kan je al redelijk wat.

Een Bikebuddy flessenhouder staat bij mij ook op de wenslijst.

Een paar riemen met stalen klemmen is ook zeer handig om bagage stevig vast te binden (werken in mijn ervaring beter dan rekkers die bij iedere bult wat uitrekken en uw bagage even speling geven) en kosten weinig.

Een frame- of zadeltasje is ook goedkoop en handig onderweg. Mijn kleine frametas herbergt vaak gereedschap, telefoon en versnaperingen en ik kan er al rijdend bij (zit in de hoek tussen boven- en stuurbuis).

x

x
In plaats van een multitool zou ik apart gereedschap aanraden, vooral omdat het comfortabeler is om mee te werken
Afbeelding

of zelfs:

Afbeelding


Wel 'iets' prijziger als die 25 euries overigens.. :oops:
Fijne is wel dat je allerhande klingen kunt kopen zodat je zo'n setje naar eigen behoefte kunt vullen. :idea:

* Zweert bij PB *
Kwam dees nog tegen.. slechts 25 cent boven 'budget'..
Geen idee of het wat is heb met dit specifieke PB-produkt geen ervaring..
Even op afbeelding klikken voor meer info :wink:

Afbeelding
grundig schreef:Kwam dees nog tegen.. slechts 25 cent boven 'budget'..
Geen idee of het wat is heb met dit specifieke PB-produkt geen ervaring..
Even op afbeelding klikken voor meer info :wink:

Afbeelding
Geinig ding! Ik ga eerst nog wel even door met mijn Topeak Alien, waar ook een kettingpons in zit...
-Lichtgewicht kussentje van Exped
-Titanium lepel
-Goede fietskaarten van Nederland
-Routegidsjes Oostenrijk en Slovenië
'k Heb nog niet naar alle lijstjes gekeken. Maar zelf denk ik aan:

- een Buff (of soortgelijk ding)
- een grote bus (milieuvriendelijke) fietspoetsproduct
- een abonnement voor de fietsersbond (ok, is niet direct vakantiefiets gericht, maar ik voel me 'verplicht' dat ook te zeggen :wink: )
- multifunctionele zeep
- een leuke bel (maar dan moet je zeker weten dat de ontvanger dat ook leuk vindt)
- lichtgewicht bestek
- wat kwalitatief gereedschap (Zelf ben ik niet meer zo te vinden voor die setjes. Het grootste deel gebruik je nooit en de kwaliteit laat vaak te wensen over.)

Renaat
@ wakkeropdefiets,

Schiet lekker, op alles verwijderen..
Kennelijk toch niet zo wakker.. :|