Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Het grote M-gineering topic - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Het grote M-gineering topic

254 berichten
Friso* schreef:
jasmon schreef: Blauw lijkt wel de huiskleur van M-gineering :D
Terwijl hier zo'n beetje alle kleuren van de regenboog mogelijk zijn. Dit soort fietsen is blijkbaar onweerstaanbaar voor 'blauwe' types. Voer voor psychologen :wink:
Afbeelding
Er zijn ook veel zwarte (waaronder die van mij). Achteraf vind ik dat wel wat saai, maar het voordeel is dat niemand ernaar kijkt.
keesswart schreef: Voer voor psychologen
Blauw past ook wel bij mij. :lol:
Wim schreef:Er zijn ook veel zwarte (waaronder die van mij). Achteraf vind ik dat wel wat saai, maar het voordeel is dat niemand ernaar kijkt.
Is ook wel zo. Heb je niet een foto van je mooie fiets? :wink:
Moet ik wel eerst uitvissen hoe je een foto kunt plaatsen. Misschien als ik vanavond tijd heb. Ik ben helaas niet zo handig met zulke dingen.
Wim schreef:Er zijn ook veel zwarte (waaronder die van mij). Achteraf vind ik dat wel wat saai, maar het voordeel is dat niemand ernaar kijkt.
Ik vind jou zwarte m-gineering mooi chique en kleurt heel mooi bij geel! :wink:
IK heb op de Philly Bike Expo een stel prachtige felgele winterhandschoenen gekocht voor op de fiets. :D
Wim schreef:Moet ik wel eerst uitvissen hoe je een foto kunt plaatsen. Misschien als ik vanavond tijd heb. Ik ben helaas niet zo handig met zulke dingen.
Misschien dat het je lukt door onderstaande stappen te doen.

1. Surf naar http://imgbox.com
2. Klik op select files en selecteer de foto (foto dient wel op apparaat te staan waar je op surft)
3. Klik op select content -> family safe
4. Start upload
4. Copy bb-code (zie onderstaande foto) alles selecteren en kopieren van de bb-code
5. Plaats in dit topic de bb code

Afbeelding
Over hoe je een foto kunt plaatsen is een complete uitleg geschreven.
Die vind je hier.
Hartelijk dank. Nu eerst een foto zoeken (ik ben per slot niet thuis).
Wim
Any colour will do so long as its Black or Blue 8)

Ironisch dat mijn "nieuw" woon-werk fiets die niet uit Gro komt ook bij toeval een bekende kleur heeft....misschien dat Kees gelijk heeft :)
Ach, het hemelsblauw doet ons gewoon steeds aan zonnige en warme heerlijke fietsdagen denken.... hoef je toch echt geen psycholoog voor te zijn :D :wink:

Maar Wim ben wel benieuwd naar je zwarte stalen ros in combi met je mooie gele handschoenen.
Fraaie en ongetwijfeld uitstekend geconstrueerde fietsen, maar wat is die geprofileerde 'M' toch lelijk, daar op de balhoofdbuis.
Kan iemand niet eens een mooi 'echt' balhoofdbuisplaatje ontwerpen voor M-gineering?
Dank je George, ik wilde het niet zeggen. Een mooie head badge verdient zo'n fiets zeker!
Georg schreef:wat is die geprofileerde 'M' toch lelijk, daar op de balhoofdbuis.
ik hoef mijn dochters gelukkig niet meer uit te leggen dat de vervoeging van het werkwoord "zijn" hier niet op zijn plaats is. Zij begrijpen inmiddels wel dat een mening iets anders is dan een vaststelling.
Overigens vind ik het een mooi klassiek logo dat bij een klassiek stalen frame past.

groet,

Jan
JWH schreef:
Georg schreef:wat is die geprofileerde 'M' toch lelijk, daar op de balhoofdbuis.
ik hoef mijn dochters gelukkig niet meer uit te leggen dat de vervoeging van het werkwoord "zijn" hier niet op zijn plaats is. Zij begrijpen inmiddels wel dat een mening iets anders is dan een vaststelling.
Overigens vind ik het een mooi klassiek logo dat bij een klassiek stalen frame past.

groet,

Jan
Fijn dat je dat thuis niet meer hoeft uit te leggen, dan heb je mooi de tijd hier mensen de les te lezen.
Berger schreef:
JWH schreef:
Georg schreef:wat is die geprofileerde 'M' toch lelijk, daar op de balhoofdbuis.
Ik hoef mijn dochters gelukkig niet meer uit te leggen dat de vervoeging van het werkwoord "zijn" hier niet op zijn plaats is. Zij begrijpen inmiddels wel dat een mening iets anders is dan een vaststelling.
Overigens vind ik het een mooi klassiek logo dat bij een klassiek stalen frame past.
Fijn dat je dat thuis niet meer hoeft uit te leggen, dan heb je mooi de tijd hier mensen de les te lezen.
En dat is nodig ook! :twisted: Ik ben het overigens helemaal met Jan eens.
JWH schreef:Overigens vind ik het een mooi klassiek logo dat bij een klassiek stalen frame past.
Daar is inderdaad niks mis mee. Dit logo heeft nog een beschaafde uitstraling; zoals in de tijd dat een grote M verwees naar de ijzeren sporen van de Métropolitain en nog niet naar die hamburgertenten langs de snelweg...
Geweldige discussie weer! Niets zo persoonlijk als een mening.. eh fiets... nee mening.

Toen ik dat logo voor het eerst zag, dacht ik dat de maker had zitten spelen met een soldeerapparaat en was uitgeschoten ofzo.

Maar een "M" zoals Kees beschrijft zou er wel goed bij passen ja. Gelukkig heeft Kees duidelijk een rijke fantasie :lol: .

En nu is het wachten tot iemand over het logo van Santos begint. Ook zo nietszeggend 8) .
Travelmaster schreef:En nu is het wachten tot iemand over het logo van Santos begint. Ook zo nietszeggend 8) .
Neuh. Het logo van mijn Fahrradmanufaktur was een plakplaatje dat er na een tijdje af viel. Kan ik me daar ook niet meer aan storen. Qua gewicht ook ideaal :D
Dat logo van Marten voegt inderdaad wel veel nutteloos gewicht toe.

Goed, ik trek me terug, laat de plaatjes van de fietsen maar weer komen!