Additionally, paste this code immediately after the opening tag: post eens een foto van je vakantiefiets - Pagina 154 - Forum Wereldfietser

post eens een foto van je vakantiefiets

3705 berichten
Beter! En nog meer oranje accenten natuurlijk :D
Fedor schreef:
wo 19 aug, 2020 17:13
Beter! En nog meer oranje accenten natuurlijk :D
yep, dat kan beter 8)
hope oranje.jpg
hope oranje.jpg (28.57 KiB) 3337 keer bekeken
Nou, als iemand nog een 32 spaaks oranje Rohloff met schijfrem te koop heeft in een betaalbare fiets, dan wil ik die best als basis voor een tweede wielset overwegen... ;)

Met carbon velgen en Schwalbe Super Moto in 29x2.35 ofzo... ;)
Jurr schreef:
wo 19 aug, 2020 18:11
Nou, als iemand nog een 32 spaaks oranje Rohloff met schijfrem te koop heeft in een betaalbare fiets,
Dat niet, maar als jij een setje naven oranje laat coaten doe ik mee :roll:
Grandonneur schreef:
wo 19 aug, 2020 13:20
Fedor schreef:
wo 19 aug, 2020 13:09
Alweer oranje :)

Gewoon mooi of ook vanwege de zichtbaarheid?
Niet per se voor de zichtbaarheid, al mag het van mij best een beetje knallen. We moesten er toch een setje voortassen bij hebben en ik had de ouwe oranje ortliebs in mijn hoofd (niet meer aan te komen, maar onderweg kom ik ze nu de hele tijd tegen :evil: ). Nu dus deze set-met-karakter :wink: waar ik het bestaan niet vanaf wist (kromme zin?).

Rode set op de hemelsblauwe racert is tevens maar zozo, ik wil daar ook oranje op.
Ik heb nog een set oranje backrollers liggen in deze uitvoering https://webshop.hoogeveen-gouda.nl/ortl ... gn-zwart_1
Jurr schreef:
wo 19 aug, 2020 15:38
Ook maar even de tassen erop gehangen (-:

Screenshot_20200819-153735_Gallery.jpg
Super! De flipflops maken het helemaal af :wink:
Mijn vakantiefiets. Overigens ook voor het normale fietswerk.

Bijlagen

heerlijk praktisch de wasknijpers en het washandje :D
Mooie plek voor een bidon ook :D
Velotraumer schreef:
do 20 aug, 2020 23:25
De flipflops maken het helemaal af :wink:
Altijd fijn als na het fietsen eeeeven die fietsschoenen uit kunnen ;) En aangezien ze niet droog hoeven te blijven, lekker aan de buitenkant (-:
Fedor schreef:
vr 21 aug, 2020 09:41
Mooie plek voor een bidon ook :D
Het is niet wat je denkt... Zit mijn forumslader in weggewerkt.
Da's een dure Dopper geworden ;)
Bronsky schreef:
vr 21 aug, 2020 01:00
Mijn vakantiefiets. Overigens ook voor het normale fietswerk.
Slimme oplossing voor je forum lader :D

En mooi fietsje 8)
Bronsky schreef:
vr 21 aug, 2020 14:51
Fedor schreef:
vr 21 aug, 2020 09:41
Mooie plek voor een bidon ook :D
Het is niet wat je denkt... Zit mijn forumslader in weggewerkt.
Dat is dan wel een hele flinke, die van mij meet iets van 10x10x2 cm en zou ook 20x5x2 kunnen zijn.
Bronsky schreef:
vr 21 aug, 2020 14:51
Fedor schreef:
vr 21 aug, 2020 09:41
Mooie plek voor een bidon ook :D
Het is niet wat je denkt... Zit mijn forumslader in weggewerkt.
Heel creatief :D
Mijn nieuwe oude, een Giant Terrago, ik geloof uit '93:
Afbeelding
Afgelopen jaar bij elkaar geknutseld, in juli heb ik er drie weken voor het eerst verhard en onverhard mee getourd en beide deed die uitstekend! :D
Heel leuk om te zien, ook de bagage-opbouw :D

Al heb ik geen idee hoe sommige zaken vastzitten ;)

Geen last van de tent met je knieën? En kan je de liggende bidon nog wel pakken (die ander zit vast zo te zien)?
Mooi fietsie... Beetje vreemd gezicht zo'n Brooks zadel op een mountainbike. Maar ik snap de keuze.

Ik heb zelf nog een Cadex mountainbike staan uit ongeveer hetzelfde jaartal. Zou ook leuk zijn om te bikepacken...
R!k schreef:
zo 30 aug, 2020 14:27
Mijn nieuwe oude, een Giant Terrago, ik geloof uit '93:
Afbeelding
wil er iets van vinden maar weet het effe allemaal niet meer zo goed :lol:

Sowieso dikke duim voor het niet binnen de lijntjes kleuren!
Fedor schreef:
zo 30 aug, 2020 14:52
Heel leuk om te zien, ook de bagage-opbouw :D

Al heb ik geen idee hoe sommige zaken vastzitten ;)

Geen last van de tent met je knieën? En kan je de liggende bidon nog wel pakken (die ander zit vast zo te zien)?
Dank! Om te drinken moet ik wel even stoppen ja. Klein ongemak maar ik hoef hier geen races op te winnen.
Tent gaat precies, misschien fiets ik vrij wijdbeens geholpen door brede Q-factor van bottom bracket / crankset / pedalen.
Bevestiging o.a.: vorktassen op Blackburn Outpost cargo cages, bidon onder schuine buis met slangklemmen, zadeltas op een Carradice Bagman support, waar ook de drybag met slaapzak aan hangt. Tent hangt met toestraps aan de bovenbuis en een riempje lust onder de schuine buis door om slingeren te voorkomen.
Bronsky schreef: Mooi fietsie... Beetje vreemd gezicht zo'n Brooks zadel op een mountainbike. Maar ik snap de keuze.
Dank! Echt mountainbiken doe ik hier niet mee; ik vind het meer een 'klassieke' vakantiefiets die door wat bikepacking-invloeden geschikter is gemaakt voor onverhard terrein. Deze Lepper is al lekker naar mijn zitvlak gevormd en heeft de lusjes om de Carradice Super C aan te hangen.