Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Santos Club NL - Forum Wereldfietser

Santos Club NL

Voor de liefhebbers er is een Santos club NL op Facebook http://on.fb.me/1KNnV9u
In feite is dit forum m.i. al een Santos / Idworx club...
Krijg hoe langer hoe meer zin om van fiets over te stappen ...
jeroen_ schreef:In feite is dit forum m.i. al een Santos / Idworx club...
:wink: en de wereldfietser is het clubblad
Wel grappig (of eigenlijk, opmerkelijk) is dat zowel Santos als idworx bij veel bezoekers als een rode lap fungeert....
Hanenpoten schreef:Wel grappig (of eigenlijk, opmerkelijk) is dat zowel Santos als idworx bij veel bezoekers als een rode lap fungeert....
Inderdaad! Ik merk bij mijzelf dat hoe vaker mensen de spulletjes van hen komen aanprijzen op dit forum, hoe irritanter ik het vind worden.
Hè, heerlijk weer zo'n moppertopic.
Ik ga de chips en een bier pakken en kijken hoe dit zich ontwikkelt.

Wel netjes en respectvol blijven naar elkaar. Anders krijg je de rode kaart...
Wowww trending topic :D
Ik vind clubs stom 8)
En wij vinden Santos steeds stommer!
Volgende keer een andere fiets - geen statussymbool.
Ik heb net een heerlijk rondje gefietst op mijn Santos Travelmaster 3+.

Langs natuurkampeerterrein het Rhanerveld gefietst, door de bossen weer terug, reeën gezien, fazanten, een buizerd, scholeksters, een blauwe reiger, kuifeendjes in de Regge, etc. Kortom genoten van de prachtige natuur op een heerlijke, fantastische en super fijn rijdende Santos Travelmaster 3+. Kan niet anders zeggen :D

Nu tijd voor chips en een biertje! :wink:

Oh ja, kan ik mij ergens aanmelden voor de Santos Bicycle Owners Club Nederland? :P
Edwin* schreef:Ik heb net een heerlijk rondje gefietst ... Langs natuurkampeerterrein het Rhanerveld gefietst, door de bossen weer terug, reeën gezien, fazanten, een buizerd, scholeksters, een blauwe reiger, kuifeendjes in de Regge, etc. Kortom genoten van de prachtige natuur ... Kan niet anders zeggen :D
+1
Het gaat er inderdaad om wat je met je fiets doet! (fietsen dus)
Ik vind Facebook eigenlijk een gevaarlijke vorm van social media: criminelen en fietsendieven kunnen meekijken. Ik vergeet die uit de hand gelopen feest in Haren nooit. En wat nog meer.... Gelukkig heb ik géén Facebook.
Ik had toch wat meer vuurwerk verwacht...
Afijn, bier en chips zijn op. Ik ga naar bed. Welterusten.
Aan de manier van modereren - zich als moderator mengen in de discussie, en een grote hoevoelheid posten deleten in die andere Santos draad - is duidelijk te zien dat we een andere moderator hebben tijdens het paasweekeinde. Ik vindt dit bepaald géén vooruitgang.
Edwin* schreef: Langs natuurkampeerterrein het Rhanerveld gefietst, door de bossen weer terug, reeën gezien, fazanten, een buizerd, scholeksters, een blauwe reiger, kuifeendjes in de Regge, etc. Kortom genoten van de prachtige natuur op een heerlijke, fantastische en super fijn rijdende Santos Travelmaster 3+. Kan niet anders zeggen :D
Klinkt als dat u het ultieme geluk heeft gevonden :wink: .
Edwin* schreef: Oh ja, kan ik mij ergens aanmelden voor de Santos Bicycle Owners Club Nederland? :P
Dat kan, echter dient u dan een soort van spijkerhesje met de club-colours te dragen en de club en clubleden onvoorwaardelijk te steunen :wink:
Peter_K schreef:Aan de manier van modereren - zich als moderator mengen in de discussie, en een grote hoevoelheid posten deleten in die andere Santos draad - is duidelijk te zien dat we een andere moderator hebben tijdens het paasweekeinde. Ik vindt dit bepaald géén vooruitgang.
Dit lijkt een beetje op het stukje vuurwerk wat niet afgegaan is en op nieuwjaarsdag verregend op straat ligt. En dát op Eerste Paasdag!

Hoewel een rode lap geassocieerd kan worden met een uiterst dieronvriendelijke vorm van volksvermaak heeft het op dit forum iedere keer weer wel wat komisch in zich. Zou de rode lap uitwerking dan misschien komen door de spaansachtig klinkende naam Santos? :lol:

Op een ander draadje waar de Idworx BLT, een nóg duurdere fiets, (terecht) volprezen wordt blijft het namelijk oorverdovend stil uit deze hoek.
Er wordt daar nog geen babyrotje voor afgestoken... geen rode lap.

Vandaag maar weer eens een rondje cruisen op mijn Santos en eens kijken of ik nog ergens een oud spijkerjack kan vinden, waar ik de mouwen van af kan knippen! :lol: :wink: Iedere keer weer het ultieme geluk op mijn Santos Travelmaster 3+ :wink:
Toch maar besloten om dinsdag een Santos tattoo te laten zetten :D
Sneu.
goldenlion schreef:Toch maar besloten om dinsdag een Santos tattoo te laten zetten :D
Op je voorhoofd? Vergeet je je helm niet op te zetten? Niet voor bescherming bij valpartijen maar tegen antisantoshooligans. :D