Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Top 10 wonderbaarlijkste fietsen - Forum Wereldfietser

Top 10 wonderbaarlijkste fietsen

Hebben we al een LelijkeFietsenTopic? Zo niet dan is ie hier geopend. :P
En over smaak valt niet te twisten maar plaatjes delen is altijd leuk!

(edit: ik heb de naam van 't topic twee dagen later aangepast van 'Top 10 lelijkste fietsen' in 'Top 10 wonderbaarlijkste'. Dat is toepasselijker, leuker, positiever etc. :))

Kwam net een Kona tegen die wat mij betreft gelijk op nr 1 komt:

Afbeelding

Deze scoort ook hoog:

Afbeelding

En nog een paar lelijkerds, sommig zijn zo lelijk dat ze mooi worden :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Leuk topic :D


Deze is ook echt lelijk.
De Itera plastic fiets.


https://www.google.nl/amp/www.volkskran ... 454093/amp

Afbeelding
Yopie, ik wilde je antwoorden dat lelijkheid een heel relatief begrip is. De Romeinen zegden het al: de gustibus non dispudandum (over smaken kun je beter niet discussiëren).

Maar toen ik naar beneden scrolde naar dit tektsvak, kreeg ik pijn aan mijn ogen van naar de foto's te kijken.

:shock:

Verschrikkelijk!
Yopie schreef: Afbeelding
Durf ik niet mee door een put rijden hoor.
Naar waar word je gecatapulteerd ? :shock:
Afbeelding

:lol:

*rent voor zijn leven
Dennis1987 schreef:
Afbeelding
Zoiets kan je met een 3D printer maken. :lol:
Jan Joris schreef: :shock:

Verschrikkelijk!
:D Heb er nog eentje, de vorkloze fiets. Zou er wel graag een keer op willen fietsen, ziet er intressant uit, hoe zou dat fietsen?

Afbeelding

Afbeelding
Dennis1987 schreef: Deze is ook echt lelijk.
De Itera plastic fiets.

https://www.google.nl/amp/www.volkskran ... 454093/amp
Ja, dat is echt een foute fiets! :lol: Maf verhaal zit daarachter, had er nog nooit van gehoord, leuk te weten!

Nog eentje, een racetandem waarbij de achterste een mooi uitzicht heeft:

Afbeelding
multiwgb schreef:
Dennis1987 schreef:
Zoiets kan je met een 3D printer maken. :lol:
Google daar maar eens op, https://www.google.nl/search?newwindow= ... w3rp1NTC_Q

Op sommige kun je zelfs fietsen.
Yopie schreef: :D Heb er nog eentje, de vorkloze fiets.
Ik zie juist een heel heel grote vork, Maar lelijk is hij wel.
So far allemaal fietsen die ik wel in mijn collectie zou willen hebben :-)
Met name fatbikes vind ik erg lelijk :D
Just Koen schreef:So far allemaal fietsen die ik wel in mijn collectie zou willen hebben :-)
Inderdaad! Die Specialized tandem zie ik wel zitten voor mijn zomeravondritjes door de polder :P
Verwijderd omdat de topictitel veranderd is en het bericht niet meer past.
De Twin Traveller van Koga mag van mij ook genomineerd worden.

Afbeelding
Berger schreef:
Just Koen schreef:So far allemaal fietsen die ik wel in mijn collectie zou willen hebben :-)
Inderdaad! Die Specialized tandem zie ik wel zitten voor mijn zomeravondritjes door de polder :P
Hangt er van af waar je zit op de fiets. Ofwel is het de polder ofwel iets anders. 8)
Afbeelding

Gezien in april 2015 in een winkel achter het Rijksmuseum (aan de Museumplein-kant, bij de letters I amsterdam).
Als bouwbakket verkrijgbaar, prijs € 1499,–
Voordeel: je kunt hem naar je eigen smaak overschilderen en de accessoiressen gemakkelijk op het houten frame opschroeven. :wink:
En voor 300 euro extra heb je een Ferander Blits (die ik zeker niet lelijk vind :wink: ).

Afbeelding
Georg schreef:Met name fatbikes vind ik erg lelijk :D
Heee, jij mag niet meer meedoen!! :D
Daarbij, het uiterlijk is natuurlijk totaaaal ondergeschikt aan wat een fiets kan en daar een fatbike alles kan mag hij er ook 'volgroeid' uitzien. 8)
Just Koen schreef:So far allemaal fietsen die ik wel in mijn collectie zou willen hebben :-)
Zou ze zeker graag allemaal willen uitproberen, vooral die racetandem, die ziet er zeer spannend uit.
Net als deze, zou dan wel graag het zadel recht zetten of zou dat juist niet lekker fietsen:

Afbeelding
Leon schreef:Ha, ik wil ook meedoen met mijn vouwfiets. In opgevouwen toestand is het niet echt een schoonheid, wel?
Maar nog lang niet zo lelijk als deze :shock: :

Afbeelding
keesswart schreef:En voor 300 euro extra heb je een Ferander Blits (die ik zeker niet lelijk vind :wink: ).
Mooi, een bamboe fiets! 8)
Ex aequo op 1 der lelijkste fietsen: de 29ers van idworx, Avaghon en Santos. Fietsen met zo'n lelijke knik in de onderbuis, waarom wel een welstandscommissie voor huizen en niet voor fietsen :P
De ander fietsen in dit topic zijn juist grappig en niet (of misschien een beetje) lelijk, maar dan wel erg leuk lelijk.

Erik
Leuk idee weer, Yopie :wink: Dit is volgens mij toch wel de lelijkste vakantiefiets ooit gemaakt, het absolute dieptepunt van wat ooit een heel mooi reiskarretje was, de Giant Expedition:

Afbeelding

De voorvork en handbeschermbeugels lijken zo overgenomen te zijn uit de motorcrosswereld, totaal zinloos :? De voordrager heeft meer weg van loodzware bull bar (of moose bar). De bidons aerodynamisch achter het zadel geplaatst, tja, ga je hier een tijdrit op rijden? En dan die twee gereedschapstrommels aan de achterdrager, ach, laat maar :lol: