Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Mini-tandemtocht: oproep - Forum Wereldfietser

Mini-tandemtocht: oproep

Wie heeft zin en binnenkort gelegenheid om mee te gaan als voorrijder met een blind iemand achterop op de fiets door de polder? Ik overleg met een verzorgingsinstituut voor blinden over de bewuste dag en er is nog een tandem voorhanden, dus nog een apparaat voor een blind iemand plus chauffeur. We rijden veertig, hoogstens vijftig kilometer met twee stops en zijn dan met zijn vieren. We maken er een onvergetelijk dagje van!

De tocht voltrekt zich in de geest van de jaarlijkse Rotary Krimpenerwaard-West Tandemtocht. Deze tocht bestaat al sinds 1981 maar het is de organisatie dit jaar voor het eerst niet gegeven de 36e editie rond te krijgen. Ik ben toentertijd door een oproep op deze site voor voorrijders ermee in aanraking gekomen.

Vertrek is vanuit Rotterdam-IJsselmonde. Stuur een berichtje naar mijn persoonlijk profiel als je ervoor openstaat.

Bart

zie voor een impressie: Rotary Krimpenerwaard-West Tandemtocht 2014
Ik krijg al de nodige reacties al staat de teller op nul. Maar laat je niet afhouden van het sturen van een persoonlijk bericht, mocht je interesse hebben.

Bart
De tocht vindt plaats op vrijdag 4 augustus en zal zich voltrekken in Schieland/Zuidplas, dus er wordt niet vertrokken vanuit IJsselmonde. Ik heb nog 2 voorrijders nodig (wegens de iets grotere opzet). Meld je dus aan als je een dagje ter beschikking hebt!

Bart
Ik heb nog één voorrijder nodig. We rijden dan met zijn achten een dagje door de polder op tandems die voorhanden zijn, omgeving Schieland/Zuidplas. Als gezegd wordt de tocht gehouden op vrijdag 4 augustus.

Tot dan!
Groet BartO