Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Je nieuwste aanwinst - Pagina 44 - Forum Wereldfietser

Je nieuwste aanwinst

2566 berichten
Nee ze doen hun best, zeker, het is gewoon vervelend dat Shimano z'n spullen meestal net iets beter maakt, voor toer en race dan, mtb en downhill is meer Sram terrein. Maar daar zit Box nu weer in die markt te roeren...
Screenshot_20200411-201356_Gallery.jpg
Kostte even wachten voordat er een gebruikte voorbij kwam, maar uiteindelijk toch gevonden (-:
Moooi! Die zoek ik nog in 100mm voor m’n Salsa :D
Waar komt ie in?
Shadow schreef:
za 11 apr, 2020 20:17
Waar komt ie in?
In de vork die ik nog niet heb.... En in de velg die ik ook nog niet heb ;) Zit naar een Bombtrack BPC te kijken en een RAD15 Ozone 30

Vooralsnog is alles 100mm QR hier, maar vond de naafdynamo wel een mooi moment om over te stappen naar Boost. En nu ligt 'ie er, eens kijken of ik voor vork en velg ook op gebruikt ga wachten of het toch maar eens nieuw gaat worden. Of misschien toch custom staal voor de vork...
Jurr schreef:
za 11 apr, 2020 20:25
Shadow schreef:
za 11 apr, 2020 20:17
Waar komt ie in?
In de vork die ik nog niet heb.... En in de velg die ik ook nog niet heb ;) Zit naar een Bombtrack BPC te kijken en een RAD15 Ozone 30
En heb je wel al andere handige onderdelen zoals een frame of ben je net begonnen aan je verzameling?
Jurr schreef:
za 11 apr, 2020 20:25
Shadow schreef:
za 11 apr, 2020 20:17
Waar komt ie in?
In de vork die ik nog niet heb.... En in de velg die ik ook nog niet heb ;) Zit naar een Bombtrack BPC te kijken en een RAD15 Ozone 30

Vooralsnog is alles 100mm QR hier, maar vond de naafdynamo wel een mooi moment om over te stappen naar Boost. En nu ligt 'ie er, eens kijken of ik voor vork en velg ook op gebruikt ga wachten of het toch maar eens nieuw gaat worden. Of misschien toch custom staal voor de vork...
Als er een velg omheen moet geef je maar een gil 8)
Eden schreef:
za 11 apr, 2020 21:16

En heb je wel al andere handige onderdelen zoals een frame of ben je net begonnen aan je verzameling?
Ook nog een goede vraag. ;) Voorlopig in m'n Kona frame, maar uiteindelijk is wel het idee dat het ook geen Kona meer is.... (-:
Shadow schreef:
za 11 apr, 2020 21:18

Als er een velg omheen moet geef je maar een gil 8)
Dank! Nog velg suggesties in 622 en 30mm breed intern?
Jurr schreef:
za 11 apr, 2020 21:35
Dank! Nog velg suggesties in 622 en 30mm breed intern?
Hoeveel gaten, 32 zo te zien?
Shadow schreef:
za 11 apr, 2020 22:02

Hoeveel gaten, 32 zo te zien?
Klopt! Met zulk breed rubber vangt de band al genoeg ellende op denk ik. En'k wil achter met Rohloff ook bij 32 blijven, wel zo leuk als het matcht dan.
Ja da’s behoorlijk breed, eerste die me te binnen schiet is de Ryde Edge M30.
Prima suggestie ja. Dank!
Vorige week Crankbrothers Mallet DH gekocht. Ben er erg blij mee.
En heb op in mijn blog maar alvast mijn 1e ervaringen geschreven: https://ingebiketravels.wordpress.com/2 ... i-edition/ . Voor hen die geïnteresseerd zijn.

Afbeelding
Geinig die 2 kleuren! Veel plezier er mee!
Is rood ook rechts en blauw links? of is dat verder een toevalligheidje? Maakt het wel makkelijker bij de montage van de pedalen natuurlijk.
Inge1 schreef:
zo 12 apr, 2020 10:56
Vorige week Crankbrothers Mallet DH gekocht. Ben er erg blij mee.
Leuk! Ik rij al een tijd met dezelfde maar dan kaal, Eggbeaters. Bevallen ook prima. Door de open constructie kan modder er ook makkelijk uit. Bij SPD had ik wel eens dat ze met wat modder erbij niet meer in wilden klikken.
Leuk te horen dat er meerdere met Crankbrothers fietsen. De egg daters zouden mij te weinig steun geven. Dat van de minder modder is een fijne bijkomstigheid.
_Peter_ schreef:
zo 12 apr, 2020 12:15
Is rood ook rechts en blauw links? of is dat verder een toevalligheidje? Maakt het wel makkelijker bij de montage van de pedalen natuurlijk.
Waarschijnlijk niet, want de rode is ook blauw en de blauwe ook....
Jurr schreef:
zo 12 apr, 2020 12:28
[...] Eggbeaters [...]
Inge1 schreef:
zo 12 apr, 2020 12:45
[...] egg daters [...]
Pas je daar wel een beetje mee op, die twee woorden door elkaar halen?

;)

Carl
De kleuren kloppen inderdaad met links en rechts. Gaat om de hoofdkleur van de trapper.

Carl - zal ik doen. Heb je met automatisch aanvullen :wink:
:lol: