Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Mezelf voorstellen - Forum Wereldfietser

Mezelf voorstellen

Hallo,
Ik loop al iets meer dan een week mee op dit forum, dus tijd om mezelf eens voor te stellen.
Ik heb de forumnaam Terra, in het echt heet ik Johan (48 j.) Ik ben een enorme buiten-liefhebber met veel kennis van natuur, al zeg ik het zelf. Van beroep ecoloog en dit is een prima vak om mijn liefde voor natuur en het buiten zijn te combineren. Fietsen doe ik al heel mijn leven (zoals veel Nederlanders) en veel van mijn werkgerelateerd afspraken en ook woon/werk verkeer doe ik per fiets. Daarnaast ben ik een rugzakloper en vind ik het heerlijk om langere tijd in de wildernis te vertoeven. Ik heb ook gewerkt als wildernis- en berggids en zo nu en dan neem ik op verzoek groepen mee de natuur in. Verder ben ik actief met bushcraften, kanoën en natuurfotografie, wat ik natuurlijk probeer te combineren met mijn andere buitenactiviteiten. Eigenlijk kom ik al tijd te kort voor al mijn hobby's en interesses, er zoveel te beleven en te ontdekken. En daar komt nu dus het wereldfietsen nog bij!
Twee weken geleden een mooie Koga Signature gekocht. Ik was op slag verliefd en zag direct weer allerlei kansen. Zo werken je hersenen nu eenmaal, je ziet iets en gaat argumenten bedenken waarom dit een perfecte kans is voor...althans zo werkt het bij mij.
Hoewel ik veel reis- en hike-ervaring bezit, heb ik dit nog nooit op de fiets gedaan. En daar gaat nu verandering in komen. Ik zou graag een keer een lange tocht naar het oosten willen fietsen. Bijvoorbeeld de R1 langs de Baltische staten richting St Petersburg. Maar een andere tocht of een andere continent spreekt me ook aan. Hoe je dat aanpakt en wat er allemaal bij komt kijken, daar wil ik me de komende tijd eens verder op oriënteren. En ook, hoe regel je een langere tijd verlof bij je werkgever, gezin etc..
Vrijdag ga ik naar de wandel- en fietsbeurs. Ik heb er zin in en hoop daar veel ervaring en kennis te vinden.
Een foto van mezelf heb ik niet bij de hand (of misschien houd ik dit ook lekker privé) dus je herkent me niet direct. Enfin, ik hoop hier op het forum veel te leren, te delen, inspiratie op te doen en ook veel enthousiastelingen te ontmoeten.

Gr Terra
Hallo Terra / Johan,

Welkom.
Geniet van het fietsen.

Jan
Terra schreef: Ik loop al iets meer dan een week mee op dit forum, dus tijd om mezelf eens voor te stellen.
Ik heb de forumnaam Terra, in het echt heet ik Johan (48 j.)
En ik maar denken dat je een mooie, strakke jonge meid was :wink:

Desalniettemin Welkom
Welkom Terra,

Wat leuk dat je zoveel van de natuur houdt en actief erin en mee bezig bent.

Ik vroeg me af, als je zoveel met de natuur van doen hebt, wat zijn je bevindingen over chemtrails en zie je de gevolgen er al van :roll:
Welkom :D

Geen eigen foto, maar natuurfoto's zijn wel welkom :wink: