Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsketting-stekkerdoos - Forum Wereldfietser

Fietsketting-stekkerdoos

Gisteren gingen m'n vrouw en ik naar een uitvaartplechtigheid in Duitsland. Niet ver, was maar 1½ uur rijden.
Op de terugweg na afloop gingen wij winkelen bij de Aldi in Hesel (ten noorden van Leer, Ostfriesland), om onze voorraden thuis weer aan te vullen. En mooi goedkoper dan bij de Aldi in Nederland, al verschillen de producten wel nogal.
Daar zag ik stekkerdozen in een bak liggen. Niet gewone, want die hebben een vorm van een fietsketting en de schakels zijn nog draaibaar ook! De prijs is € 11,99. Aangezien ik thuis al genoeg stekkerdozen heb (voor de computer, kerstspullen etc.), heb ik het niet gekocht, misschien een leuk idee voor jullie? :wink:
Hesel is makkelijk bereikbaar vanaf de snelweg A28 van Bunde naar Bremen, afslag voor de Bünting-theefabriek. Bij het naderen van Hesel ligt de Aldi meteen rechts.

Afbeelding
Geinig, kan best nuttig zijn zoiets. Kan makkelijk in de hoek van de kamer, of achter een tafelpoot op de studeerkamer... maar om ervoor naar Duitsland te rijden gaat me wat ver :wink:
Mogelijk handig voor wie die winkel in zijn bereik heeft liggen; fietsafstand wel te verstaan.
Maar met een uitstoot van CO₂-emissie 95 g/km even op en neer naar de Aldi in Duitsland?

Binnenkort kom ik wel in de buurt ervan: naar Hamburg via Bremen. Daar hebben ze ook de Aldi :P
Zit nog te dubben of ik met flixbus ga, de trein neem, of met auto.
joukon schreef:
wo 13 mar, 2019 11:15
Mogelijk handig voor wie die winkel in zijn bereik heeft liggen; fietsafstand wel te verstaan.
Maar met een uitstoot van CO₂-emissie 95 g/km even op en neer naar de Aldi in Duitsland?

Binnenkort kom ik wel in de buurt ervan: naar Hamburg via Bremen. Daar hebben ze ook de Aldi :P
Zit nog te dubben of ik met flixbus ga, de trein neem, of met auto.
In Duitsland vindt men in een dorp van enig omvang altijd wel een vestiging van Aldi. Heel vlak over de grens moet ook kunnen zoals in Bunde (bij Nieuweschans) en zoek maar verder tot Aken (Aachen) aan toe....
Martin E. van Doornik schreef:
wo 13 mar, 2019 13:33
In Duitsland vindt men in een dorp van enig omvang altijd wel een vestiging van Aldi. Heel vlak over de grens moet ook kunnen zoals in Bunde (bij Nieuweschans) en zoek maar verder tot Aken (Aachen) aan toe....
[/quote]

Ik weet het. Woon zelf in Arnhem.
Ik fiets zodra het voorjaar is bijna wekelijks een rondje Arnhem - Emmerich - Nijmegen - Arnhem.
Ongeveer 100- 110 km.
Maar een aankoop laat ik sneller per pakketpost bezorgen.
Niet zo goed voor het milieu. De vierkante loodsen rijzen overal langs de snelwegen als paddenstoelen uit de grond omdat wij met zijn allen zoveel via internet bestellen.
Ik heb geen stekkerdoos nodig voorlopig. Probeer juist het aantal elektrische apparaten terug te dringen :lol: