Additionally, paste this code immediately after the opening tag: chronologie berichten - Forum Wereldfietser

chronologie berichten

Vraag aan de moderators: Is het mogelijk om bij opeenvolgende berichten zoals antwoorden of reacties op vragen het meest recente bericht bovenaan te plaatsen? Nu moet de lezer naar de laatste pagina gaan om het meest recente bericht te lezen.
Je komt meteen op het laatste bericht door op het rood omcirkelde icoontje te klikken...

9208C43B-7DF3-4474-9BF2-46823178B76D.jpeg
Edwin* schreef:
di 16 apr, 2019 00:07
Je komt meteen op het laatste bericht door op het rood omcirkelde icoontje te klikken...


9208C43B-7DF3-4474-9BF2-46823178B76D.jpeg
Dat is denk ik bekend. Maar het is, zeker op een klein beeldscherm, veel prettiger om op de topictitel te klikken. Ben het eens met Ritch.
In het menu actieve onderwerpen staat voor het topictitel een rood gekleurde bol (geel omcirkeld in de afbeelding). Als je daar op klikt ga je automatisch naar het laatste ongelezen bericht.
Screenshot_2019-04-16 Wereldfietser Forum - Actieve onderwerpen.jpg
gios schreef:
di 16 apr, 2019 07:43
In het menu actieve onderwerpen staat voor het topictitel een rood gekleurde bol (geel omcirkeld in de afbeelding). Als je daar op klikt ga je automatisch naar het laatste ongelezen bericht.
Screenshot_2019-04-16 Wereldfietser Forum - Actieve onderwerpen.jpg
Je hebt gelijk.
Dat kan je in de forumvoorkeuren in je profiel instellen, daar kan je de berichtvolgorde omdraaien :D
Hallo,
Wow, nou fiets ik al heel wat jaren rond op dit forum en nu lees ik in deze mailsliert zo allerlei handige manieren om nog slimmer berichten te lezen. Dank!
Groet, Petra.