Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Kampioen! - Forum Wereldfietser

Kampioen!

IMAG0923~2.jpg
IMAG0924~2.jpg
(Voor een echte De Ruijter ziet de horizon er verdacht recht uit, maar goed, het lijkt legit.)
eindgebruiker schreef:
zo 28 apr, 2019 13:25
(Voor een echte De Ruijter ziet de horizon er verdacht recht uit, maar goed, het lijkt legit.)
:)

Maar 1 is de terechte winnaar. Fraaie en sfeervolle foto.
eindgebruiker schreef:
zo 28 apr, 2019 13:25
(Voor een echte De Ruijter ziet de horizon er verdacht recht uit, maar goed, het lijkt legit.)
Maakt ie eens een rechte foto wint die meteen een prijs. Is misschien een hint voor de toekomst. :D

Gefeliciteerd!
Die bovenste foto, van die persoon met rode regenjas aan, ik herken het smalle betonnen pad meteen! Hij komt op de achtergrond, na rechtsaf slaan, uit op de straat waar ik woon! Gisteren hier nog gefietst op weg naar de kapper. Voor mijn huis staande kijk ik tegen dezelfde bomenrij op de dijk aan en die ronde mesttank daartussen.
Welk blad is dit eigenlijk?
Martin E. van Doornik schreef:
do 02 mei, 2019 19:23
Welk blad is dit eigenlijk?
Kampioen.

-Jan
JanH schreef:
do 02 mei, 2019 20:26
Martin E. van Doornik schreef:
do 02 mei, 2019 19:23
Welk blad is dit eigenlijk?
Kampioen.

-Jan
Best wel verwarrend: kampioen omdat hij een foto heeft gewonnen of het ANWB-blad Kampioen. Verbaasd dat zomaar een foto in the middle of nowhere van Nederland in de prijzen is gevallen.
Vanmorgen nog naar dezelfde plek gefietst en gezocht naar de juiste naden tussen de betonplaten. Het is maar 75 seconden trappen van mijn huis vandaan. Met zo'n harde WNW-wind zou ik zo makkelijk naar Bremen op één dag fietsen maar het is nog veel te koud.... Bekijk en vergelijk! :D

Afbeelding

Het is dit hier: als je goed bekijkt zie je nog twee fietsers staan. https://www.google.nl/maps/@53.4056673, ... a=!3m1!1e3
Jouw foto is gewoon plagiaat!
math schreef:
vr 03 mei, 2019 21:13
Jouw foto is gewoon plagiaat!
Niks plagiaat, ik laat alleen zien waar de foto in Kampioen precies is genomen en de planten zien er heel anders uit op mijn foto.
Je had op z'n minst iemand een gieter moeten laten leeggooien voor het regen-effect ;)
Fedor schreef:
vr 03 mei, 2019 21:38
Je had op z'n minst iemand een gieter moeten laten leeggooien voor het regen-effect ;)
Het heeft vanmorgen ook geregend, maar toen ik de foto nam was het net droog, de harde wind blies het fietspad bijna droog en er kwam een heiig zonnetje. Wel oppassen dat m'n gele Giant niet omver werd gewaaid. Wisselvallig weer vandaag. Dat wordt morgenavond kleumen op de Dam.