Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Mini fiets - Forum Wereldfietser

Mini fiets

CCDD5302-0C39-42AD-8939-B9D06CBBC55C.jpeg
Er is iets mis met de automatische horizon van je camera?
Niet zo flauw doen Leon. Dat jij altijd zo waterpas bent...

Het stikt op internet van de minifietsen. Hier ook een exemplaar:

P.S.
Is er nog een reden voor dit topic?
willem.m schreef:
do 02 mei, 2019 16:39
Niet zo flauw doen Leon. Dat jij altijd zo waterpas bent...

Het stikt op internet van de minifietsen. Hier ook een exemplaar:

P.S.
Is er nog een reden voor dit topic?
Goeie xD

Over de fiets: de afstand zadel-pedaal lijkt me vreselijk kort. Vervelend fietsen zo.
En die kleine wielen maken het fietsen ook niet echt prettiger. tis super voor achterop de camper/in de auto of mee in het vliegtuig natuurlijk, dat wel.
Kleine fiets OK, maar dan ook nog het zadel zo laag mogelijk zetten... weinig traprendement dan (nog los van het comfort).
Misschien heeft die man echt korte benen? Ik kan het niet goed zien op de foto.
Die man lijkt er eerder te staan poseren om het verschil in maatgeving aan te geven dan dat hij de berijder van die fiets is :D
De foto is gemaakt met mijn mobiel. De man op de foto ben ik, inderdaad om de verhouding aan te geven. Naast mij een vakantiefiets van een Japanner. Ik ben momenteel in Japan en wilde dit bijzonder schattige exemplaar fiets delen met jullie. ( er ging helaas iets mis met verbinding) De fietsen hier in Japan zijn allemaal kindermaatjes. Ik ben 1.88 m dus niet extreem lang maar verhoudingsgewijs weer wel. Grappig aan deze fiets is dat bijna alles klein is, incl de tassen, wielen etc maar het crank stel weer niet. Ben benieuwd hoe dit fietst maar zal er nooit achter komen