Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Even voorstellen - Forum Wereldfietser

Even voorstellen

Mijn naam is Piet en ik lees al een tijdje mee op dit forum en heb mij nu aangemeld. Onze, mijn vrouw en ik, eerste fietsreizen waren in de tachtiger jaren op een Peugeot met simplex versnellingen.
Destijds gingen we naar België, Frankrijk, Engeland en ons eigen land. Daarna met je carriere bezig en hert fietsen schoot er bij in.
In 2006 deed de mogelijkheid zich voor om een tijd in Chiang Mai, Thailand te gaan wonen en daar hebben wij het fietsen weer opgepakt.
In Azië veel gefietst op mtb's. Waarom mtb's ? De reden is dat destijds niet veel keus was in fietsen.
Gekozen voor een Gary Fisher en een Trek en daar hebben wij verschillende lange reizen op gemaakt.

In 2015 weer terug in Nederland en na weer gewend te zijn voor mijn vrouw eerst een Koga Traveller gekocht
en zelf fietste ik toen op mijn Gary Fisher die mee gekomen was uit Thailand. Na enige tijd bij toeval in onze woonplaats
tegen een gebruikte Santos Traveller aan gelopen die mijn maat was en na een proefrit die gekocht.
Inmiddels enkele ritjes door België,Vennbahn, Luxemburg en Duitsland, Eiffel gemaakt en hopen beide dat wij nog vele reizen mogen maken
op onze fietsjes in Nederland en daar buiten.
Welkom Piet.
288 keer bekeken en niemand met een vriendelijk woord voor Piet die zich even voorstelt?
Welkom Piet was toch heel vriendelijk :D .
Welkom Piet!
Héél erg welkom Piet.
WELKOM :D