Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Voorstellen - Forum Wereldfietser

Voorstellen

Bij deze wil ik me even kort voorstellen. Ik lees al een poosje mee op dit forum. Tijd om mezelf aan te melden op dit forum.

Ik ben 46 jaar. In het verleden heb ik diverse fietsvakanties gehouden samen met mijn vrouw. Tentje mee achterop en lekker fietsen. Niet op wereldschaal, maar meer in de buurt. Zuiderzeeroute, retourtje moesel (Koblenz - Trier - Koblenz), rondje Zuid Holland - Zeeland - Braband Zuid Holland, Noordzee Route tot Deense grens, Elfstedenroute, rondje Drenthe,... enz

Eerder fietste ik op een Giant Cadex mountainbike. Sinds een jaar of tien heb ik er een een Koga Miyata Randonneur bij. De Giant gaat nog jaarlijks mee naar het Oerol festival. De rest van het jaar krijgt de koga mijn volledige aandacht als het om fietsen gaat.

Qua uitrusting ben ik redelijk goed voorzien. Vaude lowriders, achtertassen, stuurtas en roll. Quechua quickhiker 2 tentje, thermarest matje, gamma ondervloer voor laminaat als isolatielaag, nomad slaapzak. Forumslader van Jens is onderweg. Op mijn verlanglijstje staat een Primus multifuel brander bovenaan.

Ik ben me wat aan het oriënteren om de North Sea Cycle te gaan doen, achtereen in een maandje of drie tijd denk ik. Ik denk dat dit forum me veel info en adviezen kan bieden.

Groet,
Bronsky
Welkom!
Welkom en veel plezier toegewenst.
welkom,ga genieten van het fietsen :D
Welkom Bronsky :D
Welkom bij het Forum Bronsky.
Nu nog lid worden van de vereniging en donateur van de Europafietsers en dan slaat het fietsvirus pas echt toe.
Ik wens je veel fietsplezier.
janenliseth schreef:
za 01 jun, 2019 06:44
Nu nog lid worden van de vereniging en donateur van de Europafietsers en dan slaat het fietsvirus pas echt toe.
Ik ben al lid van de ANWB. :wink: