Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Grappig filmpje van BVN met ons in de hoofdrol - Forum Wereldfietser

Grappig filmpje van BVN met ons in de hoofdrol

Grappig en zó herkenbaar! :D
Valt nog mee, we hebben ook wel eens meegemaakt dat de caravan vlak VOOR onze tent werd gezet ...
Gaan we nu herinneringen ophalen? .... eindeloos.... :D
Ik heb m’n caravan ervoor weg gedaan, overal stond je wel voor zo’n zeurpiet z’n tent :wink:
‘If you can’t beat them, join them’ 8)
Zou dit ook niet kunnen 8)
563E6509-C035-4213-AB15-853DE0A0B6F6.jpeg
Ik weet nog de eerste normale vakantie toen we van onze wereldreis terug waren. Eindeloze vlaktes in en leegtes in Oman, Mongolië, Tibet en de Pamir gewend. Stonden we op een camping in Slovenie waar onze Duitse overbuurman in camper ons eerst eens meewarig had zitten aanstaren toen we na een lange hete dag in de zon onze tent moesten opzetten tov hem. Daarna arriveerde een tweede Duitse camper met aardige mensen die naast hem gingen staan. Het zinde hem niet en hij ging daar ruzie mee maken. Hij had de grootste zei hij nog (…). We konden elkaar enkel maar verwonderd aankijken en vooral lachen wat een tegenstelling met onze ervaringen van daarvoor. :wink:

Daartegenover toen we net met onze reis startte, stopte er een NL camper fourwheel drive een paar uur uit Ulan Batar. Dat was wel erg grappig en we hebben nu nog soms contact.
Marco Meijerink schreef:
vr 28 jun, 2019 21:10
Zou dit ook niet kunnen 8)
563E6509-C035-4213-AB15-853DE0A0B6F6.jpeg
Nee veels te veel blik. Wij zeggen altijd bij de aanblik van zoiets. We gaan op vakantie en we nemen mee …... :P Mij got wat heb je nodig onderweg. :shock:
Deze mensen hebben geen huis en leven erin. Aardige lui. Ziet er wel groot uit maar binnen valt het best wel tegen. Al je huisraad krijg je er niet in kwijt :D
Tja Leon, toch een herinnering ophalen :wink:
Een herinnering aan de nieuw aangekomenen op een boerencamping in Limburg die ons vriendelijk vroegen of ons tentje niet een paar meter kon worden verplaatst, want dan kon hun caravan mooi op een vlak stuk staan. Dat hun vraag al buiten proportie was en dat ons tentje niet voor niets op een vlak stuk stond was hun enigszins ontgaan.
Zij vonden onze weigering maar vreemd :?

Verder vooral veel goede ervaringen met caravanbezitters. De gegrilde toast, de lekker biertjes, de moederlijke zorg en de gedeelde verhalen wil ik zeker ook noemen.

Erik
Ik ben eigenlijk op zoek naar een oude Mercedes bus om m’n Dummy en de Ute van vrouwlief in te laden, naar Portugal te rijden en daar lekker rond te fietsen 8)