Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezelligheidsdier en de Fietser met de Zeis - Forum Wereldfietser

Gezelligheidsdier en de Fietser met de Zeis

Nou zeg. Ik loop in de nieuwste uitgave van het verenigingsblad door het stroomschema 'Ben ik uit het juiste hout gesneden om over 25 jaar nog steeds fietsreizen te maken?' Ik denk dat ik goed op weg ben naar 'Ja' (plaatje van een stuk taart, mjammie). Maar dan komt de vraag 'Ben je een gezelligheidsdier?' Mijn antwoord daarop is 'Nee'. Ik kan heel goed alleen zijn, en met twee man gaat ook nog; grotere groepen liever niet. Vandaar ook dat ik ga fietsen: heerlijk om zonder gezeur en geleuter helemaal zen te worden. Maar ik beland daarmee in het hoekje met de fietser met de zeis (leuk plaatje trouwens). Doe ik dus toch iets fout. :?

P.S.
Leuke editie hoor!
Als niet lidheb ik het blad niet en kan ik ook op basis van je foto hem helaas niet invullen. Ben wel nieuwsgierig nu. Zou je aub een hele afbeelding kunnen plaatsen? Misschien dat het me ook overhaalt om een abbo te nemen
Negrelli schreef:
za 29 jun, 2019 10:23
Als niet lidheb ik het blad niet en kan ik ook op basis van je foto hem helaas niet invullen. Ben wel nieuwsgierig nu. Zou je aub een hele afbeelding kunnen plaatsen? Misschien dat het me ook overhaalt om een abbo te nemen
Ik weet niet of dat mag ivm copyright enzo. Ik pb wel even. ... Oeps. Je hebt pb geblokkeerd, dan wordt het lastig.
verschrikkelijk, word je toch weer met je neus op de feiten gedrukt dat je toch altijd maar weer 'gezellig' moet zijn, tot vervelends toe en samen dingen moet doen, anders praat of denkt alleen iedereen je al dood en dat werkt waarschijnlijk het meest door, die gedachten, anders zou je al die gezelligheidsdieren overtreffen en op je 90tigste nog lange fietsreizen maken, terwijl de gezelligheidsdieren, door al die wijn en ongewilde acties allang achter de geraniums zitten of zelfs onder de grond.. kan echt zo triest worden van dit soort mensen die menen dit soort shit te moeten verkondigen middels plaatjes ook nog met geraamte met kleed eroverheen, waar halen ze de moed vandaan onder het mom, een groep is altijd sterker dan een éénling, we zullen het je er wel even indrukken, tot vervelends toe. (verder niets tegen het plaatsen van dit bericht an sich)
Medicatie weer vergeten ja? ^^^
willem.m schreef:
za 29 jun, 2019 10:31
Negrelli schreef:
za 29 jun, 2019 10:23
Als niet lidheb ik het blad niet en kan ik ook op basis van je foto hem helaas niet invullen. Ben wel nieuwsgierig nu. Zou je aub een hele afbeelding kunnen plaatsen? Misschien dat het me ook overhaalt om een abbo te nemen
Ik weet niet of dat mag ivm copyright enzo. Ik pb wel even. ... Oeps. Je hebt pb geblokkeerd, dan wordt het lastig.
O, moest even uitzoeken hoe dat zat, maar staat nu open. Dank!
fud0 schreef:
za 29 jun, 2019 10:47
verschrikkelijk, ...
Ik begrijp de ironie wel hoor. :wink: Ieder wat wils. Ik vind het juist een grappig plaatje. Straks in het bejaardentehuis (als die dan nog bestaan) kunnen we met elkaar mooie herinneringen ophalen.
Dank Willem. Verdorie had ik bijna mijn wf diploma behaald loopt het spaak op het feit dat ik wel een matje meeneem :?
Ik hoop dat ik over 25 jaar nog gezond genoeg van lijf en leden ben om te kunnen fietsen, ik ga dan al over de 80 jaar heen.
Humor! :lol: