Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Geen zin in tent opzetten.... - Forum Wereldfietser

Geen zin in tent opzetten....

Had dit nog niet gezien...soort van Alpenkreuzer achter de e-bike;

https://www.caravaning.de/gentle-tent-b ... ad-e-bike/

cheers,
JJ :D
ze schijnen aan een E-plus-uitvoering te werken: met koelkast en tweede accu, zodat je de accu van je E-bike kunt koelen, zodat je voldoende capaciteit hebt om ook bij warm weer de volgende ochtend van je plek te komen :lol:
100kg laadvermogen? nou dat mogen ze dan wel eens testen want ik heb laatst 60kg hondevoer in de aanhanger achter de Big Dummy gehad (waar dan weer 40kg aangesnoerd was) maar dat was geen pretje met remmen!
Wat is er mis mee om gewoon je tentje op te zetten?
Shadow schreef:
di 02 jul, 2019 15:35
100kg laadvermogen? nou dat mogen ze dan wel eens testen want ik heb laatst 60kg hondevoer in de aanhanger achter de Big Dummy gehad (waar dan weer 40kg aangesnoerd was) maar dat was geen pretje met remmen!
Klinkt als een mooi excuus voor een setje Tech3 V4's voor en achter ;)
Het remmen is het probleem niet, het feit dat die kar niet mee remt wel.
Wie geen zin heeft om tentje op te zetten neemt toch gewoon een bivakzak en stop je slaapzak erin.
Niks geen gedoe met tent opzetten.
Mijn Akto van 1,7 kg staat sneller....
Gewoon doorfietsen 's nachts, slapen is verspilling van tijd waarin je ook kan fietsen ;)
rockhopper schreef:
wo 03 jul, 2019 17:13
Gewoon doorfietsen 's nachts, slapen is verspilling van tijd waarin je ook kan fietsen ;)

Yeaaaah en dan kan je daarna ook veel beter pochen over je dagafstanden
op kijk-mij-nu-eens-Strava ofzo :P

(zo deze inkoppert was speciaal voor die mensen die altijd vragen naar hoeveel km's je gemaakt hebt op een reis, ipv naar wat je gezien en beleefd hebt :lol: )


bert sitters schreef:
di 02 jul, 2019 17:44
Wat is er mis mee om gewoon je tentje op te zetten?
Helemaal niets Bert. En al zeker niet als dat ook nog eens op een camping is die een bekende fietsrouteboekjes schrijvert met bijnaam -Lieverd- is. Die daar dan weer volgens eigen zeggen rode wangetjes van krijgt . :wink:


Fransje
-
De Nederlandse regeling ken ik niet. Maar in België mag de breedte van een door een fiets getrokken aanhangwagen niet meer dan 1 meter bedragen en de massa (lading en passagiers inbegrepen) niet meer dan 80 kg of de aanhangwagen moet ook een remsysteem hebben dat samen remt met de fiets.
Der Kaufpreis für den B-Turtle: 2.990 Euro..........