Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Argentijn fiets al 5 jaar - Forum Wereldfietser

Argentijn fiets al 5 jaar

Fantastisch deze kerel. Nb het is nog niemand gelukt om meer dan 5 m. op zijn fiets te fietsen.
8A296D86-0E73-4F41-B25A-EAADDFB6A3DE.png

Bijlagen

Met zoveel bagage kan ik me voorstellen dat je er nogal lang over doet ja! :lol:
Prachtig! Niks geen vlaggetjes op je frame verven zoals Martin E. van Doornik; gewoon echte vlaggen mee!
Amaya had in Argentinië een succesvol bedrijf in geneesmiddelen, totdat het land werd getroffen door een economische crisis. "Ik raakte alles kwijt. Mijn huis, mijn werk en mijn vrouw. Ik besloot mijn leven om te gooien."

Amaya overlegde met zijn ouders. Hij was ongelukkig en wilde graag 50 dagen gaan fietsen. Vijf jaar geleden stapte hij op en hij is nog steeds niet gestopt. "Ik was zo gelukkig in die 50 dagen dat ik aan het fietsen was. Ik belde mijn ouders en smeekte of het goed was dat ik langer wegbleef. Ga maar, zeiden mijn ouders", vertelt Amaya.
91.000 km in vijf jaar, en zijn fiets met bagage weegt op dit moment 130 kg.

Bron: https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/151133 ... p-op-Erica
Hoe heeft die landgenoot van Maximá op luchthavens het voor mekaar gekregen of ging hij per schip naar een ander continent?
Vraag me inderdaad af hoe hij dit gevaarte over zee krijgt. Misschien klapt hij ingebouwde peddels uit?
Lijk me leuk om hem te ontmoeten en zijn verhalen te horen.
Kan De Wereldfietser misschien een meeting organiseren met deze icoon?
Terra schreef:
wo 28 aug, 2019 13:30
Vraag me inderdaad af hoe hij dit gevaarte over zee krijgt. Misschien klapt hij ingebouwde peddels uit?
Lijk me leuk om hem te ontmoeten en zijn verhalen te horen.
Kan De Wereldfietser misschien een meeting organiseren met deze icoon?
Wellicht gewoon met de boot ?

Zo te lezen is hij begin deze week weer vertrokken uit NL
En ik maar denken dat m'n Big Dummy zwaar fietst :roll: