Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Kennen jullie dit ook? - Forum Wereldfietser

Kennen jullie dit ook?

Gisteravond heeft er een concert plaatsgevonden, waarin mijn vrouw als zangeres heeft opgetreden. Volle zaal, enthousiaste reacties van het publiek. Ik heb daar aan de voorbereidingen meegewerkt, zoals het ontwerpen van posters, uitnodigingen, programmablaadjes, entreekaartjes, het op verzoek van de dirigent samenstellen van de liedjes, prijzen sierlijk verpakken voor de loterij, tientallen mails verzonden en ontvangen, contacten met de gemeente. Ik heb er wekenlang aan gewerkt.
Na afloop ontvingen enkele mensen een bos bloemen en tot mijn verrassing hoorde ik daar ook bij. Maar niet alleen bloemen, ook dit bierglas heb ik er bij gekregen. Hoewel ik geen alcoholische dranken kan verdragen, toch een bijzonder glas. Er staat 6,6 %: hellingshoek of alcoholpercentage? Hij staat nu op een plank boven mijn computer.
Dit Kwaremont bierbokaal is leuk vormgegeven met een kasseiendetail in de voet van het glas en een fietser in de poot. Kwaremont is vernoemd naar een helling in de Vlaamse Ardennen welke vaak gereden wordt in wielerwedstrijden, vandaar de fietser in de poot van het glas. Het glas heeft een inhoud van 33 cl, een hoogte van 17.5 cm en een diameter van 7.5 cm. Het is op internet ook te bestellen.
Klik op de foto voor een vergroting.

DSCF3838-kl.jpg
Beste Martin,
Ik ken dit niet: het is me nog nooit overkomen. Maar da's niet vreemd gezien de zangkwaliteiten van mijn vrouw :D
groet, hoogframe
Hier een door mij ontworpen poster op A3 formaat en in heel Noord-Groningen is opgehangen.
http://www.amusementskooraignwies.nl/434212200

Poster.jpg
alle gekheid op een stokje: los van de mooie culturele activiteit is dit wel een erg mooi (wieler)glas :P
Zeker, vanavond nog een heerlijk blond biertje uit gedronken na een tochtje van 135 km.

Kwaremont vond ik trouwens ook best lekker.