Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Old scool electric bike - Forum Wereldfietser

Old scool electric bike

Ik denk dat het toch al dat het 5 jaar geleden was dat ik in Limburg op hét terras zat onderaan de camerig waar ik een wel heel bijzondere elektrische zelfbouw fiets gezien heb.

Volgens mij had de man 100 watt extra vermogen via de panelen en was zijn plan om nog eens een zelfde hoeveel bij te gaan plaatsen. Zijn enige probleem was : de zon moet wel schijnen :-)
IMG_0363.JPG
IMG_0362.JPG
Het is een local hier in Zuid-Limburg. Hij heeft er meerdere keren mee in de krant gestaan als iets dat de wereld volledig gaat veranderen, of iets dergelijks. Ik ben hem in het wild nog niet tegengekomen ondanks dat ik ook een voorkeur heb voor zonnige dagen.
Als er geen plek meer op het terras is heeft hij in ieder geval zijn eigen tafeltje bij zich, dat scheelt.
Edwin* schreef:
di 07 jan, 2020 12:07
Als er geen plek meer op het terras is heeft hij in ieder geval zijn eigen tafeltje bij zich, dat scheelt.
Doet me denken aan een Buurman & Buurman filmpje waarin zij een elektrische grasmaaier met zonnepaneel gebruikten. Een beetje schaduw en het zaakje viel al meteen stil.... :lol: 8)