Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Oude en nieuwe logo WF - Forum Wereldfietser

Oude en nieuwe logo WF

Recentelijk heeft het bestuur van onze WF met trots het nieuwe logo gepresenteerd, de letter W in de vorm van rode haarspeldbochten. Hij staat ook op de bidons, die op Harskamperdennen allemaal aan ons werden uitgedeeld. Een exemplaar prijkt nog steeds op mijn gele Giant.
Gisteren kwam het nieuwe nummer van het blad Wereldfietser in mijn brievenbus, voorzien van een begeleidende brief met daarin een lidmaatschapskaart. Maar die draagt nog het oude logo, een deel van een donkerrode globe naast de zwarte letters WF. Was er soms nog een voorraadje voorgedrukte brieven over, waarbij alleen de tekst, je naam en het jaartal 2020 bij geprint moesten worden?
Ja, er is ooit voor een paar jaar voorraad besteld.
Het ‘oude’ logo was ook nog niet zo oud, toch?
Polling schreef:
vr 10 jan, 2020 17:16
Het ‘oude’ logo was ook nog niet zo oud, toch?
Bedoel je deze? En daarna opgevolgd door de half twaalf-aardbol met de vette letters WF? Die zijn zowel donkerrood als azuurblauw.
Het logo van onze Belgische zustervereniging de Vakantiefietser vind ik heel mooi bedacht.

1e oude logo.jpg
Twee oude logos.jpg
Ik bedoelde dus inderdaad die halve aardbol. Die is nog niet zo oud, volgens mij, kan me de discussie nog wel herinneren.
Polling schreef:
za 11 jan, 2020 09:05
Ik bedoelde dus inderdaad die halve aardbol. Die is nog niet zo oud, volgens mij, kan me de discussie nog wel herinneren.
had de bijnaam meloenschijf.