Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Het wordt fraai fietsweer - Forum Wereldfietser

Het wordt fraai fietsweer

Het voorjaar zit in de lucht. In de loop van de volgende week wordt het fraai fietsweer. De korte broek kan aan!
Eerst zien,, dan geloven :)

Maar ik had het idd ook gelezen. Tegen de 20 graden aan kon zelfs :lol:
De verwachtingen zijn nu dat er kans is op Z wind, waarbij de temperaturen kunnen oplopen naar tegen de 20 graden, maar ook dat het hogedrukgebied net ergens anders terecht komt, boven Denemarken, waarmee de Noordenwind gaat zorgen voor max temp van 5-8 gaden... oftewel: de kans dat het droger wordt met meer zon is groot, en dat is inderdaad beter fietsweer, maar de temperatuurontwikkeling is nog onzeker. ;-)
Goed nieuws! Ik heb het namelijk helemaal gehad met dat flutweer. Voor mijn gevoel regent het al sinds november vrijwel onafgebroken. Maar er is nu gelukkig hoop!
Is de herfst voorbij dan? Best een lange herfst dit jaar. Ik hoop dat het andere seizoen - de zomer - weer rap begint!
een mooi verjaardagskado,
zit er wel op te wachten. :lol:
Prima fietsweertje de afgelopen maanden wat mij betreft 8) Ik gedij slecht bij warm weer.
Polling schreef:
wo 11 mar, 2020 06:23
De verwachtingen zijn nu dat er kans is op Z wind, waarbij de temperaturen kunnen oplopen naar tegen de 20 graden, maar ook dat het hogedrukgebied net ergens anders terecht komt, boven Denemarken, waarmee de Noordenwind gaat zorgen voor max temp van 5-8 gaden... oftewel: de kans dat het droger wordt met meer zon is groot, en dat is inderdaad beter fietsweer, maar de temperatuurontwikkeling is nog onzeker. ;-)
Het weer... Mijn moeder zei altijd: 't kan vriezen en 't kan dooien.
Ik heb vandaag weer eens lekker gefietst. Heen leek alles prima in het zonnetje, op de terugweg bleek ik ineens tegenwind te hebben. Maar het was goed zo.
Ondertussen heb ik me zitten afvragen wat ik dit voorjaar ga doen. Het plan was in mei naar zuid Frankrijk te rijden, maar als ik zo al die coronagrafieken bekijk zit dat er vermoedelijk niet in. Veel dagtochten zonder stoppen bij de horeca is dan een alternatief, hoewel lang zo leuk niet.