Additionally, paste this code immediately after the opening tag: To Update or Not To Update, hoe vaak doe jij het? - Forum Wereldfietser

To Update or Not To Update, hoe vaak doe jij het?

Vnadaag maar weer eens een update dagje ingelast om van alles te updaten. Ook de MIO moet er maar eens aan geloven. Hoe vaak werken jullie je telefoon, GPS, laptop, tablet, fietscomputer, wekkerradio of fototoestel etc etc bij?
update mio.PNG
Ik begrijp dat je de vraag vrij algemeen bedoelt. Het verschilt nogal.
Mijn iPhone doe ik meestal een of twee weken na het uitkomen van een nieuwe iOS-versie.
Het bijwerken van de apps gaat meestal automatisch.
Mijn laptop ongeveer zoals mijn iPhone.
Nieuwe kaarten van Openfietsmap tegen de tijd dat ik weer plannen ga maken.
Mijn horloge als hij erom vraagt en het mij goed uitkomt.
De benzinetank van de auto als hij bijna leeg is.
Het WC-papier als de hamstergolf voorbij is.
Vaak.
Android en Windowsdevices: automatisch (incl een aantal toepassingen, apps en plugins). Garmin en basecamp: niet. Kaarten in garmin: alleen als ik er een echt aanleding voor heb. Idem TomTom (duurt vijf uur....). Camera's: niet (nooit reden voor geweest). De wekkerradio update ik als het rode LED-display zwart blijft :-)
OFM niet heel regelmatig omdat het installeren vaak niet lekker loopt (al lukt het meestal uiteindelijk wel). Kan niet zo goed tegen computerstress.

Telefoon is zwaar beveiligde werktelefoon, dus die heel consequent.

Voor de rest meestal als er een melding komt, maar GPS en Basecamp wacht ik altijd mee vanwege de kinderziektes.