Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gpx op mobiel zetten - Forum Wereldfietser

Gpx op mobiel zetten

Hallo,

Ik heb altijd makkelijk via de fietsroute planner van de fietsersbond, een gpx bestand kunnen laden.

Ik heb een nieuwe versie van windows 10 op de computer laten zetten en nu lukt het niet meer.

Ik maak route met planner, klik op gpx icoon en links onder klik ik op bestand en deze staat in de map download. Ik sluit mijn mobiel aan en kopïer route naar mobiel, maar kan route niet in mobiel vinden. Staat normaal in de map mijn bestanden.

Moet ik deze nu eerst openen met windows app? Ik kom er niet meer uit.

Wie heeft tips?

Mario
Als je weet waar je hem neergezet hebt moet je het bestand toch weer opnieuw kunnen vinden, Overigens beschikt jouw mobiel over zeer waarschijnlijk 2 schijven, het interne geheugen, en het externe geheugen, een sd-kaartje in de meeste gevallen. Mogelijk dat Windows 10 in jouw geval alleen het interne geheugen laat zien, en dat wordt wat lastiger zoeken. Als je geen foutmelding tijdens het kopiëren hebt gekregen staat het bestand dus op je mobiel.
In dit soort situaties is het wel handig te benoemen over welk “mobiel” je het hebt, met welk OS (besturingssysteem) en voor de mogelijke experts hier ook nog de versie van het OS.
Klopt. Heb sd kaart, maar kan route niet terug vinden op mobiel en kreeg geen foutmelding.

Mario
Heb de route toch gevonden.

Keek in intern geheugen bij downloads, maar was zo dom om niet naar beneden te scrollen🙄

Ik heb een Samsung galaxy A5

Bedankt voor jullie reacties.

Mario