Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsruil voor 1 dagdeel. - Forum Wereldfietser

Fietsruil voor 1 dagdeel.

Twee maanden geleden kocht ik een e bike. Een Cannondale Tesoro NEO X2. Absoluut een heerlijke fiets, maar er blijft twijfel. Ik zou zo graag eens rijden op een SANTOS, zonder batterij wel te verstaan. Zo dacht ik, misschien is er wel iemand met een SANTOS die een dagdeel op mijn Cannondale zou willen fietsen. Samen een fietstochtje van een dagdeel? Ik heb een XL maat, ben 1,90. Liefst in een straal van 50km rond Geldermalsen.....
Je kan toch ook bij een dealer vragen om een proefrit? Weet alleen niet of (alle) dealers een fiets voor een dag of dagdeel beschikbaar stellen.
Fedor schreef:
ma 07 sep, 2020 10:05
Je kan toch ook bij een dealer vragen om een proefrit? Weet alleen niet of (alle) dealers een fiets voor een dag of dagdeel beschikbaar stellen.
Bij een rijwielhandel wil ik iedere vorm van belangstelling vermijden. Vooral bij Santos zit daar vaak toch een soort koop idee achter. En voorlopig ben ik niet van plan om te kopen.
Waarom die twijfel, Dick?
Ik denk dat Sint Christophorus je wel wil helpen...., maar geen idee hoe ver je daar van af woont.

Daarenboven, de ene Santos is de andere niet.

OT: de Santos rijders hebben natuurlijk angst dat ze na een dag electrisch rijden gaan realiseren wat ze missen.... :oops:
BertKremer schreef:
ma 07 sep, 2020 10:51
Waarom die twijfel, Dick?
Mijn nieuwe fiets bevalt prima! Dankzij deze fiets trap ik er gemiddeld zo'n 25km per dag op los. Op zondag zelfs zo'n 80km. Gaandeweg vraag ik me steeds vaker af of ik die afstanden ook niet gewoon op een SANTOS travelmaster had kunnen maken. Vooral om af te zijn van de vraag hoe ik die batterij ga opladen als ik dadelijk naar Spanje ga fietsen. Maar voordat ik nu direct weer overstap op de aanschaf van een andere fiets zou ik dat ook wel eens willen ervaren. En misschien is er wel iemand die dat gewoon eens zou willen doen op mijn fiets? Win-win....
Ik denk dat iemand, met een conditie die goed genoeg is om de wedstrijd tegen de wind in fietsen te volbrengen, ook prima een meerdaagse fietsreis zou kunnen maken. Geeft misschien ook wel meer voldoening.
DickvL schreef:
ma 07 sep, 2020 10:37
En voorlopig ben ik niet van plan om te kopen.
Dan heb je ook op dit moment nog geen twijfels ;)
Heeft Santos in Nieuwvennep op vrijdag geen testrittendag meer?
Een Santos is niet zaligmakend hoor :wink: Ik zou er persoonlijk niet weer voor kiezen.
.
DaVinci schreef:
ma 07 sep, 2020 14:33
Loes van den Bergen schreef:
ma 07 sep, 2020 14:22
Heeft Santos in Nieuwvennep op vrijdag geen testrittendag meer?
Jawel: https://www.santosbikes.com/nl/hoe-koop-ik-een-santos

En anders bij Geldermalsen in de buurt bij sector2bikes in Elst (Utrecht) https://sector2bikes.nl/
DaVinci schreef:
ma 07 sep, 2020 14:37
DaVinci schreef:
ma 07 sep, 2020 14:33
Loes van den Bergen schreef:
ma 07 sep, 2020 14:22
Heeft Santos in Nieuwvennep op vrijdag geen testrittendag meer?
Jawel: https://www.santosbikes.com/nl/hoe-koop-ik-een-santos

En anders bij Geldermalsen in de buurt bij sector2bikes in Elst (Utrecht) https://sector2bikes.nl/
sector2bikes in Elst is inderdaad heel dichtbij! Daar was ik vorig jaar voor informatie. Ben ik goed geholpen maar wilde ik proefrijden, dan moest ik wel een fiets gaan kopen daar. Dat weerhield mij om verder te gaan....
Blackbelt schreef:
ma 07 sep, 2020 11:18
Ik denk dat Sint Christophorus je wel wil helpen...., maar geen idee hoe ver je daar van af woont.

Daarenboven, de ene Santos is de andere niet.

OT: de Santos rijders hebben natuurlijk angst dat ze na een dag elektrisch rijden gaan realiseren wat ze missen.... :oops:
Ff opgezocht wat Sint Christophorus inhoudt. Het wordt omschreven als een hobbywebsite en geen winkel. Ik lees veel ambities maar alles nog in wording.....??
ik heb geen santos wel een van herwerden en een kona allebei met rohloff in dordrecht :D :D als je wilt fietsen ben je welkom.
oja ben 181 maar zadel kan omhoog
vus schreef:
ma 07 sep, 2020 16:11
ik heb geen santos wel een van herwerden en een kona allebei met rohloff in dordrecht :D :D als je wilt fietsen ben je welkom.
Herwerden en Kona. Beide nog nooit van gehoord. Om die reden alleen al leuk om elkaar eens te ontmoeten!
herwerden is een oud fietsje een randonneur en kona is een 29er dus 29 inch wielen super eenvoudig rijd super met die rohloff naaf en schijfremmen ff google en je weet alles
DickvL schreef:
ma 07 sep, 2020 14:58
Ben ik goed geholpen maar wilde ik proefrijden, dan moest ik wel een fiets gaan kopen daar. Dat weerhield mij om verder te gaan....
Weet je dat heel zeker? Lijkt mij nogal sterk, ik heb het iig nog niet meegemaakt.
hier een foto

Bijlagen