Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Negerzoenen bij Eric Schuijt - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Negerzoenen bij Eric Schuijt

GEWELDIG!!!! hahahaha

Wat een vuile hufters bij de Firma Buys!!! Heel flauw om middels één april zoveel media aandacht te genereren.
En dat over de rug van vele negers....


John.

Ik vind 'm wel leuk :oops: , maar nu dit geen disciminatieprobleem is zit ik nu wel met een ander probleem:
Ik wil niet gezoend worden door een neger, geef mij maar een negerin. :shock:

dus: Ik wil een negerinnnenzoen! :idea:

Sjirk

Gewoon naar Vlaanderen toe gaan!

Tjonge tjonge, ik had net bij mijn dealer tweehonderd dozen Buys negerzoenen besteld! Dat is 2600 stuks.

Maar laten we eerlijk zijn! Als het waar is (en ik dan dat het waar is) is het een goede stunt van Buys. :lol:

Denken jullie dat de URL van Buys begint met vkmag? Google maar eens...
Leuk staaltje knip- en plakwerk.
Leon

Leon, zit jij achter die 1-aprilgrap, of is dat no@mail uit Hierzo?

wat doen we eigenlijk met blanke vla.
Rob :oops:

Als ik de antwoorden (mooie humor :D :wink: ) lees die Eric Schuijt op dit forum plaatst + weet dat hij negerzoenen weggeeft, dan stel ik me zo voor dat hij (in tegenstelling tot veel Nederlanders) blijkbaar losser omgaat met het autochtonen vs allochtonen-probleem.

Want veel Nederlanders (mezelf incluis) weten gewoon heel weinig van de cultuur van die Marrokaanse meneer die daar bij hen aan de andere kant van de straat woont. "Islam staat zo ongeveer gelijk aan de Zwarte Kouse gemeenschap, maar dan uit het Midden Oosten." En verder verdiepen velen van ons er zich niet in. Omdat we het te druk hebben, of het niet durven. Dat geeft iets krampachtigs.
Ongetwijfeld heeft het ook te maken met het koloniale verleden van Nederland in bv Suriname. Dat ligt ook gevoelig bij veel Nederlanders. Net zoals veel (en dan vooral oudere) Duitsers nog steeds moeite hebben met hun verleden van hun Nazi-Duitsland.

En dat krampachtig reageren (onbekend zijn met), dat geeft nogal wat problemen. Want zo krijg je ook dat soort klote-oorlogen. Ik heb een tijdje zitten schelden op die - pliep - Amerikanen. Tot dat ik bedacht: Ja maar, wij Europeanen, hebben Amerika gevormd.

Wat overdenkingen mijnerzijds...

Inderdaad. En bedenk dan ook eens even hoeveel Amerikanen hun leven hebben gegeven in 1944 en 1945 zodat wij nu kunnen praten en doen zoals we nu doen.

Kramp is als angst. Als je vanuit angst handelt, ga je terug naar je kindreacties en dat is of hard huilen of gaan slaan. En zo is dat met alle negatieve publiciteit over medelanders ook. Of mensen mopperen (dus huilen) of mensen reageren aggresief (en dat is slaan)

Overigens stap ik nu even van de negerzoenen af, want ik heb nu WK-zoenen in huis. Aanvallu!! :lol: