Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Geintje - Forum Wereldfietser

Geintje

Van een (niet-fietsende, want gek van motoren) vriend ontving ik onderstaande proeve huisvlijt.

Afbeelding

Wat doe ik fout? Ik had toch een plaatje moet zien? Hoe werkt dat? Plaatje in uploaden.nl gezet. Via 'img' de url toegevoegd en vervolgens zie ik niets.

waarschijnlijk mag je niet deeplinken ofzo... ik zie zo snel ook niet wat je fout doet.

Ik heb het even zo voor je opgelost:

plaatje

Ellen

Erg grappig!!!!!!!!!!!!

Daar heeft toch maar mooi iemand een tijdje op zitten broeden. Zou dat gebeurt zijn tijdens een fietstocht langs een eenzame, lange rechte weg?
Ik zie het helemaal voor me... geweldig!

Hardstikke gevaarlijk dat fietsen!

Echt geniaal! :D

wij blijven gewoon fietsen hoor! :lol:

EricL schreef:Wat doe ik fout? Ik had toch een plaatje moet zien? Hoe werkt dat? Plaatje in uploaden.nl gezet. Via 'img' de url toegevoegd en vervolgens zie ik niets.
Eric,
Ik denk dat je geprobeerd hebt een img in te voegen i.p.v. een url

Klopt. Althans... Ik heb 'img' aangeklikt. Daarna de url-tekst ingetypt en weer afgesloten met 'img'.
Had ik dat met url moeten doen?
Maar hoe kan ik dan een plaatje in het bericht zelf invoegen?
Snap er nog steeds weinig van. Net zoals ik ook nog steeds niet voor elkaar krijg een smily/ie in een bericht op te nemen.
Gelukkig heb ik meer verstand van fietsen.

Eric, als je op "nieuw antwoord" klikt, kun je toch gewoon een smilie aan de linkerkant aanklikken? :roll:
De code wordt dan gewoon opgenomen in je antwoord.

Je had voor zover ik kon zien de img-tags juist gebruikt, ik denk zelf dat het met deeplinken te maken heeft, dat mag niet altijd.

met url krijg je gewoon een link waar je op kunt klikken, zoals ik eerder voor je gedaan had.

Succes ermee!

Oke, poging dan maar: :lol:

Yep! Gelukt. Mooi!

fietsjunks schreef:Je had voor zover ik kon zien de img-tags juist gebruikt, ik denk zelf dat het met deeplinken te maken heeft, dat mag niet altijd.
Eric had niet de juiste link naar het plaatje gebruikt, vandaar dat er niets op het forum verscheen, dit is de juiste link:
http://www.uploaden.nl/uploads/28058_132373.jpg
en als je dit tussen Afbeelding zet zie je het volgende:
Afbeelding

kind kan de was doen! :lol:

Het wordt onderhand een beetje off-topic, maar eh: Dat plaatje is niet het plaatje dat ik bedoelde. De url klopt dus niet.

EricL schreef:Het wordt onderhand een beetje off-topic, maar eh: Dat plaatje is niet het plaatje dat ik bedoelde. De url klopt dus niet.
Hé vreemd, nu zie ik het plaatje ook niet meer.
Ze hebben het weggehaald :cry:

Dit is toch het plaatje?

Afbeelding

Eric, als je rechts klikt op het plaatje en dan kiest voor eigenschappen, dan kun je de juiste link naar het plaatje zelf kopieren en tussen img-tags zetten. Zoals je ziet werkt het. edit: niet dus!! hahaha

Succes!
Ellen

edit: grappig, als ik op voorbeeld hieronder klik, dan zie ik het juiste plaatje, kilik ik vervolgens op oke, dan komt dat oranje ding hierboven er te staan... toch iets raars mee dus. (deeplinken dus niet mogelijk)

nahja, dan moeten jullie gewoon hier klikken!

Nog een poging: :D

Afbeelding

Groetjes,
Leon

@Leon: zelf ergens anders opgeslagen?

nu weet iedereen in ieder geval waar we het over hebben! :lol:

mijn er varing is ook dat je met uploaden.nl NIET kunt deeplinken...