Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Freek, the magazine! - Forum Wereldfietser

Freek, the magazine!

Hebben jullie de nieuwe WF al ontvangen? Freek (Verbakel) heeft bijna het geheel tijdschrift met zijn foto's gevuld.
Binnenkort brengt hij met zijn symfonische rockband de cd: Freek, the golden tracks uit. En Joop van den Ende heeft Freek voor 2007 geboekt voor het Beatrix Theater in Utrecht met zijn show: Freek, the Musical! :lol:

Het werd tijd ook dat Freek, met al het werk wat hij voor de vereniging doet, eens op de cover kwam... "Freek the covermate, proficiat!!"

Ik vond trouwens de wikkel ook ontzettend mooi!!! "Applaus Maaike!"

Nu de verhalen lekker lezen...

Groet, Rena :wink:

???? Heb nog geen tijdschrift gezien..... word nu wel reuze benieuwd....

DE Freek :)

hoezo?? heb je je lidmaatschap niet betaald 8)

Staat ook een stukje in over "seks op de fiets" :oops:

Nu moet je helemaal staan te popelen..... :shock:

Ja, met een foto van een of andere stoere vent, quasi nonchalant 8)

''k heb netjes m'n lidmaatschap betaald... nog net niet verhuisd en dus ook nog geen adreswijziging doorgegeven, dus daar kan het ook niet aan liggen. Maar ik krijg op maandag nooit post (luie postbode?). Hopelijk ligt-ie morgen dan wel in de bus. Want sex op de fiets, tsjonge... ben benieuwd zeg! ;) Misschien heeft de postbode 'm daarom wel achtergehouden ;)

Sex op de fiets op pagina 13 en een foto van Freek met een kameel op pagina 3!!

Wat voor tijdschrift wordt dit zeg!!
:D

Blijft geweldig!

Nee he, ze hebben toch niet die foto met de kameel afgedrukt :shock: :oops: :?: :!: :roll: :twisted:

:lol:

Freek het ziet er leuk uit, ik ga het straks lezen! :)

Ja! En dat zonder een 'censored' sticker op de verpakking!
:lol:

FV schreef:Nee he, ze hebben toch niet die foto met de kameel afgedrukt
Zoek de zeven verschillen!

Hee jongens,
hoe komt het dat jullie allemaal al wel het tijdschrift hebben en ikke nog niet.... :(

'k hoor en lees hier allemaal verhalen over mezelf, maar heb nog niets gezien.... ben reuze benieuwd of-ie vanavond in de brievenbus ligt .... :P

FV schreef:Nee he, ze hebben toch niet die foto met de kameel afgedrukt :shock: :oops: :?: :!: :roll: :twisted:
Die kameel vindt jou wel aardig :wink:

Freek,
Neem je jouw kameel mee op de komende kampeertrektocht en hoe staat het met die zeven vrouwen met hun mobieltjes?