Additionally, paste this code immediately after the opening tag: De fiets van Frank van Rijn met de KLM - Forum Wereldfietser

De fiets van Frank van Rijn met de KLM

Frank van Rijn is terug uit Afrika. Op de luchthaven van Accra kreeg Frank echter te horen dat zijn vlucht was geannuleerd. Men boekte hem over naar een KLM-vlucht. Toen ontstond de bekende discussie: KLM eist dat fietsen in een doos gaan. Frank had niet met die eis rekening gehouden. Hoe is het afgelopen?
Vraag het de enige , echte Frank van Rijn op de Fiets en Wandelbeurs.
Op beide dagen geeft Frank zijn lezing Tibet om 13:30 uur.
flauw
bert sitters schreef:Frank van Rijn is terug uit Afrika. Op de luchthaven van Accra kreeg Frank echter te horen dat zijn vlucht was geannuleerd. Men boekte hem over naar een KLM-vlucht. Toen ontstond de bekende discussie: KLM eist dat fietsen in een doos gaan. Frank had niet met die eis rekening gehouden. Hoe is het afgelopen?
Vraag het de enige , echte Frank van Rijn op de Fiets en Wandelbeurs.
Op beide dagen geeft Frank zijn lezing Tibet om 13:30 uur.
Hoe het afgelopen is? Als Frank morgen en overmorgen om 13.30 een lezing geeft in de Amsterdamse RAI dan weten we al hoe het afgelopen is. Hij is dan namelijk teruggekomen, en z'n fiets zal ook wel ergens zijn.

Hoe zou de KLM reageren als je deze combinatie wil meenemen?

Afbeelding
Click op plaatje voor een vergroting

:lol:

Plaatje was stuk, je bedoelt zeker deze:

Afbeelding

8)

aha, tis al gefixed zie ik?

aha, tis al gefixed zie ik?
Inderdaad, ik had toen jij keek waarschijnlijk nog niet de juiste syntax gevonden om een link met een plaatje te combineren.

Frank schreef:Hoe zou de KLM reageren als je deze combinatie wil meenemen?
:lol:
Dan gaan ze vast die super Airbus bestellen anders krijgen ze hem niet mee :D

Hoi!

Bij de KLM moet je dan minstens 3 fietsdozen aan elkaar plakken of zo.

Dat gevaarte doet me denken aan Langhors :D

Afbeelding

Aan de achterkant van de Petteflet was een plantsoen met een brede singel. Pluk reed er op een ochtend langs met z'n kraanwagentje. Plotseling stopte hij. Er was iets heel geks in het water. Hij zag iets boven de oppervlakte uitsteken. ..het was iets bruins. ..het had een staart. ..lieve help, het achterste van een paard! Pluk liep er naar toe. En nu zag hij tot zijn grote verbazing nog een paard. 'Twee paarden in de vaart!', riep Pluk.
'Nee, één!', zei de paardenkop. Dat daar zijn mijn billen.'
'Maar... dat geloof ik niet...,' stamelde Pluk.
'Ik zal met m’n staart zwaaien,' zei het paardenhoofd. 'Dan zul je 't zien.'
En nu zag Pluk in de verte de staart van het achterstuk hevig heen en weer gaan. 'Je. ..je moet wel een érg lang paard zijn.'
'Ben ik ook. Ik ben Langhors, het langste paard van de wereld.'

Geniaal :D

Fiets de wereld,
whisky
bert sitters schreef:Frank van Rijn is terug uit Afrika. Op de luchthaven van Accra kreeg Frank echter te horen dat zijn vlucht was geannuleerd. Men boekte hem over naar een KLM-vlucht. Toen ontstond de bekende discussie: KLM eist dat fietsen in een doos gaan. Frank had niet met die eis rekening gehouden. Hoe is het afgelopen?
Vraag het de enige , echte Frank van Rijn op de Fiets en Wandelbeurs.
Op beide dagen geeft Frank zijn lezing Tibet om 13:30 uur.
Frank van Rijn? Nooit van gehoord. Wie is dat?
Ralph schreef:
bert sitters schreef:Frank van Rijn is terug uit Afrika. Op de luchthaven van Accra kreeg Frank echter te horen dat zijn vlucht was geannuleerd. Men boekte hem over naar een KLM-vlucht. Toen ontstond de bekende discussie: KLM eist dat fietsen in een doos gaan. Frank had niet met die eis rekening gehouden. Hoe is het afgelopen?
Vraag het de enige , echte Frank van Rijn op de Fiets en Wandelbeurs.
Op beide dagen geeft Frank zijn lezing Tibet om 13:30 uur.
Frank van Rijn? Nooit van gehoord. Wie is dat?

http://home.wanadoo.nl/frank.van.rijn/thuis.html

GFI=> http://www.google.nl/search?q=frank+van+rijn

Frank van Rijn? Nooit van gehoord. Wie is dat?
Een van de vele wereldfietsers.


Fiets de wereld,
Whisky

whisky schreef:
Frank van Rijn? Nooit van gehoord. Wie is dat?
Een van de vele wereldfietsers.


Fiets de wereld,
Whisky
Denk je nu werkelijk dat ik, als wereldfietser, niet weet wie Frank van Rijn is? :D

Het Afrika reisverhaal staat overigens op http://www.gazelle.nl/nl/standard_1.php ... idChild=72
B@se schreef:
Ralph schreef:
bert sitters schreef:Frank van Rijn is terug uit Afrika. Op de luchthaven van Accra kreeg Frank echter te horen dat zijn vlucht was geannuleerd. Men boekte hem over naar een KLM-vlucht. Toen ontstond de bekende discussie: KLM eist dat fietsen in een doos gaan. Frank had niet met die eis rekening gehouden. Hoe is het afgelopen?
Vraag het de enige , echte Frank van Rijn op de Fiets en Wandelbeurs.
Op beide dagen geeft Frank zijn lezing Tibet om 13:30 uur.
Frank van Rijn? Nooit van gehoord. Wie is dat?

http://home.wanadoo.nl/frank.van.rijn/thuis.html

GFI=> http://www.google.nl/search?q=frank+van+rijn

Denk je nu werkelijk dat ik, als wereldfietser, niet weet wie Frank van Rijn is? :D

Het Afrika reisverhaal staat overigens op http://www.gazelle.nl/nl/standard_1.php ... idChild=72

Frank heeft het niet over zijn fiets gehad, wel dat hij net terug was.
Zijn fiets stond bij de stand dus die heeft het wel overleefd

Zijn lezing ging niet over zijn actueelste tocht, maar over zijn tocht in Tibet met veel mooie plaatjes.
Zijn nieuwe boek met het hele verhaal was helaas ook snel uitverkocht.

groet

Luddo

luddo schreef:Frank heeft het niet over zijn fiets gehad, wel dat hij net terug was.
Zijn fiets stond bij de stand dus die heeft het wel overleefd

Zijn lezing ging niet over zijn actueelste tocht, maar over zijn tocht in Tibet met veel mooie plaatjes.
Zijn nieuwe boek met het hele verhaal was helaas ook snel uitverkocht.

groet

Luddo
De afgelopen maanden heeft Frank in Afrika gefietst. Die tocht in Tibet heeft hij volgens mij in 2004 gemaakt.

Over zijn laatste tocht geeft Frank 13? februari een lezing bij Bever sport in Steenwijk zie: www.beversport.nl

Dit voor degenen die de fiets en wandelbeurs hebben gemist, of nog zo'n leuk verhaal willen aanhoren als afgelopen zaterdag (en voor velen zondag)
Hoe is het nu afgelopen :?: :?: , hij heeft er met geen woord over gerept?

Wanneer wordt het misterie onthuld? :?: :roll:

Menno :lol: :lol:

Nou, hij stond gewoon op de beurs... onder het Afrikaanse zand... en wat zeult die man een hoop zooi mee zeg!! ;)

Hoe heet dat boekje over Tibet? Lijkt me een leuk kadootje zo voor mezelf... :shock:

Er is een Surinaams spreekwoord: "If joe wan sabi moro, joe must aksi!"
Heeft iemand het aan Frank gevraagd?